הכירו 2 יתרונות של טוקטוק

הכירו 2 יתרונות של טוקטוק

בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים מעובדי התעשיה ולא רקק חיפשו תחליף לרכבים הממונעים על ידי דיזל ובנזין . הדבר היה מלווה במחשבה על העלות של הרכבים תפעולים אלו מדובר על הוצאה גדולה שלא תמיד לעסק מתחיל היה מתאים להוציא אותה בשלב זה של העסק אך צד שני מדובר על ציוד לעסק.

אל העולם נכנסו רכבים תפעולים ובראשם הטוקטוק כמו כינויו בשוק הישראל ריגשה או ריקשה גם קראוון וקרוואן שייכים לסוג זה השל רכבים. מאמר זה מטרתו להציג שני יתרונות של רכב זה שהפכו אותו לסיבה ביותר של הישראלים וניתן לראות אותתו בשימושים שונים.

למי הטוקטוק מתאים ביותר

ניתן למצוא את הטוקטוק בשימושים שונים אך הוא בעיקר מושלם למקומות קטנים וצרים שבהם יש צורך להוביל או אנשים או מסעות על מנת לשמור על ביטחונם. הוא מושלם לאנשי תחזוקה בבתי אבות והסופרים הוא מצליח להיכנס גם למסדרונות צרים. אך בבד הוא גם מסוגל לנוע בזריזות בשטח פתוח. מסיבה זו עלתה השימוש בריקשה או ריגשה ורבים החלו משתמשים בה וזונחים את הכלים היקרים והכבדים.

אינו דורש תחזוקה

לעומת הרכבים שהיו בשימוש שהצריכו תיקנים וניקוי הטוקטוק אינו דורש זאת כלל ויש לתחזק אותו רק אחת לשנתיים או שלוש שנים. ניתן להטעין אותו בכל שקע חשמלי מזדמן והעיקר הוא אינו מזהם את הסביבה. כמו כן לעומת הכלים היקרים שבהם השתמשו בעבר הוא יכול לנוע מר יותר ולשאת משא כבד יותר.

זול

לעומת הרכבים ששימשו בעבר את אנשי התחזוקה שעלותם הייתה יקרה להחריד את  טוקטוק ניתן להשיג בעלות זולה במיוחד ואם בעבר היו רוכשים רכב אחד בעלות של מספר רכבים כאלו המחיר הזול מאפשר גם לעסק מתחיל שצריך עזרה בהעברת משאות או בסידור ארגזים מקום למקום ליהנות מהיתרונות של טוקטוק ולהשתמש בו הוא יכול גם לסוג של רבעים תפעולים ניתן למצוא אותו במגוון רחב של דגמים המתאימים לשימושים שונים חשוב להתייעץ עם מומחה לפני שרוכשים טוקטוק חדש לכל צורך שהוא כי על אף מחירו הזול זוהי הוצאה כבדה סוגים שונים של ריגשה ריקשה קראוון וקרוואן עולים זול יותר.

חדשות bn

הוסף תגובה