הליך חדלות פירעון עוזר לכם לעמוד על הרגליים

עורך דין הוצאה לפועל – הקניית הרגלים בהתנהלות  כלכלית היא תהליך חינוכי אותו רובנו עוברים עוד בהיותנו צעירים מאוד. למרות זאת, ישנם מקרים בהם למרות הכול, במהלך החיים, מסיבות כאלה ואחרות, אנחנו צוברים חובות שהולכים ותופחים מבלי שנוכל לעצור את ההתדרדרות.  החובות הללו פוגעים באיכות החיים שלנו ולוקחים מאיתנו את שלוות הנפש, ובד בבד מכניסים אתנו ללחץ נפשי ולמחסור שפוגע קשות בתא המשפחתי. פתאום מקבלים מכתב אזהרה מהוצאה לפועל או כתב תביעה שהוגש נגדנו. המינוס בבנק ממשיך לתפוח והחובות הולכים ומצטברים. אז מה עושים? הגיע זמן לחשב מסלול מחדש. למצוא פתרון שיוציא אתכם ממעגל החובות ויעלה אתכם על דרך חדשה. אחת הדרכים להתמודד עם המצב היא פשוט לפנות לעורך דין חדלות פירעון ויחד אתו ובעזרתו, להיכנס להליך חדלות פירעון שיעזור לכם לצאת מהחובות.

שיקום החייב

בהליך עורך דין חדלות פירעון השיקום הכלכלי שלכם הוא ערך עליון. לשיקום הכלכלי יש משמעות של חינוך להתנהלות כלכלית נכונה ובריאה, אשר תביא אתכם למקום טוב יותר ובטוח יותר בעתיד. במהלך הליך חדלות פירעון, אתם מתבקשים להציג את כל העובדות בנוגע למצב הכלכלי שלכם, לציין את הנסיבות שהביאו אתכם ליצירת החובות ולשקף את ההתנהלות הכלכלית שלכם בזמן אמת. אתם מתבקשים לנהל דוח של הכנסות והוצאות מידי חודשיים. דוח כזה משקף את מצבכם הכלכלי. זהו החלק החשוב ביותר בהליך חדלות פירעון אשר ייקבע איך יראו החיים הכלכליים שלכם בעתיד. בהמשך תקבלו צו לשיקום כלכלי אשר מגדיר מה הוא גובה התשלום החודשי שצריך לשלם לקופת הנשייה, לצד אורך התקופה של ביצוע התשלום ועד להפטר המוחלט. הצו מגדיר האם יש חובה להשתתף בתוכנית הכשרה להתנהלות כלכלית, אשר תעזור לכם לקבל כלים להתנהלות כלכלית נכונה לעתיד.

איש מקצוע שיעזור לכם

עורך דין פשיטת רגל – כדי להיכנס נכון להליך ולקבל תוכנית לשיקום כלכלי הבנויה בהתאם לצרכים וליכולות שלכם, עליכם להיעזר בעורך דין חדלות פירעון אשר מכיר את הנתונים שלכם וידע להביא אותם בפני הגורמים השיפוטיים הנכונים, הוא יעזור לכם לקבל צו לשיקום כלכלי שמתאים למידותיכם ובהמשך לקבל צו הפטר מכל החובות.

הוסף תגובה