למה כדאי לרכוש גנרטור בכלל?

אין ספק כי אנחנו צריכים גנרטור, בין אם הוא גדול או קטן, כזה שמתאים לבית או לעסק או לכל מקום. לכן הכנו לכם מדריך מפורט אשר יספק את התשובות לכל השאלות שלכם. איזה גנרטור מוצלח ולפי מה אנחנו צריכים לבחון אותו.
מה נכון לנו, מה מתאים לנו ומה הדבר חשוב שצריך לשים לב אליו.
בחיים של היום, יש דרישה לחשמל, היצור גבוה יותר ולעיתים חברת החשמל אינה מסוגלת לעמוד בעומס שנוצר, קיימות נפילות רבות, שאת חלקם אנחנו מכירים. ולכאן נכנס המכשיר הייחודי – גנרטור. נפילות המתח יכולות להרוס לא מעט מכשירים חשמל בייחוד בעסקים גדולים שחייבים חשמל תמידי, הגנרטור הוא הספק כוח המושלם למצבי חירום.
אבל גנרטור לא מתאים רק לעסקים, אלא גם לבתים ואפילו גנרטורים קטנים ניידים שעוזרים במצבי שטח. למשל, גנרטור בבית שלנו מעניק לנו חשמל ומפעיל מוצרים חשובים בזמן הפסקות חשמל, בנוסף הוא משמש לבילוי. אין כמו גנרטור טוב לבילוי מרתק בטבע או אירועים ועבודות בחוץ. אז… ברור שחשוב מאוד לקנות אחד כזה, אחד שיתאים למטרות שלכם. שימו לב שיש חשיבות לפנות לו מקום נכון, אם זה בטבע ולא בחורף הכול מעולה, אך אם זה במקום סגור יש לשים לב שיש לו מספיק מקום לאוורור מכיוון שהוא יכול לפלוט גזים רעילים. המדריך שלנו יכין אתכם לבחירת גנרטור נכון.
גנרטור מציע לכם שקט ושלווה. יכול להיות שהמקום שבו אתם נמצאים לא סופג נפילות חשמל, אך מרבית מן האנשים מעדיפים שיהיה להם גנרטור חירום – זו השקעה משתלמת שיכולה לעזור במצבים קיצוניים שבהם החשמל נעלם לכמה שעות. אי אפשר לדעת מתי תצטרכו להשתמש בו. כפי שציינו נפילות חשמל יכולות לגרום להרס של מכשירים חשמל, למשל מחשבים – ואז כול החומר שבתוכם יכול ללכת לפח. לעיתים החומרים שיש במחשבים האלו חשובים מאוד. עסקים שלמים יכולים להיעלם בשניות. גנרטור יבטיח לכם שהכול יעמוד במקום ויישאר עובד.

איזה גנרטור לקנות?

בואו נתחיל מהשאלה מה אתם מחפשים? גנרטורים מגיעים בגדלים, ולפי הספקים. יש הספק של 30 אחוז הוא דיי מומלץ. עוצמת ההספק של הגנרטור צריכה להיות כזאת שתספיק להכיל את המוצרים החשמליים שאתם זקוקים להם, לכן צריך להבין במה אתם הולכים להשתמש וכמה W הם לוקחים. למשל אם יש לכם מספר מכשירים הדורשים 4,000W אז הגנרטור צריך להוות עוצמה של לפחות 5,000W.
אז, דיברנו על ההספק שזה א.ב בבחירת גנרטור. בנוסך לכך יש לבחון את עוצמת הזרם, כי זה ישפיע על הצריכה. רעש – ישנם מדדי רעשים אשר מותרים לפי אזורים, לכן יש לוודא שהגנרטור הנבחר עומד בתקן והוא לא יפריע לסביבה.
דבר חשוב לא פחות – אחריות. אל תתפשרו, שימו לב שיש לגנרטור שקניתם אחריות ארוכה, רק ככה תוכלו להעניק לעצמכם שקט נפשי לאורך זמן.

סוגי גנרטורים

ישנם כמה סוגים של גנרטורים, למשל גנרטורים תעשייתיים. אלו גנרטורים גדולים עם הספק גבוה שמתאימים לתהליכים ממושכים, תהליכים מורכבים וגדולים. הם מתאימים למקומות בהם ישנה דרישה לאספקת חשמל שיותר גבוהה מהרגיל. לדוגמה מלונות, לתעשיות, מפעלים גדולים, מוסדות, ממשלה, קניונים וכדומה. יש מלא ארגונים שישתמשו בגנרטורים והכול תלוי בכמות ייצור החשמל שלהם.
רוב הגנרטורים מבוססים על דלק, הם זקוקים לו כדי להתקיים. יש כאלה שצריכים בנזין וכאלה שצריכים סולר. ניתן למצוא אותם במגוון גדלים, מקטנים עד גדולים. גנרטור קטן מומלץ לבית בדרך כלל, שצריכת החשמל היא לא גדולה יחסית. גנרטורים גדולים מתאימים לעבודה ממושכת, עסקים קטנים, לבחוץ וכדומה. הכול תלוי בצריכת החשמל שאתם זקוקים לה. גנרטורים אשר מבוססים דלק מתאימים, בדרך כלל, למקומות לא תעשייתיים, כמו בתים פרטיים, בניינים, לעסקים ומשרדים, וכדומה. והם גם ניידים בדרך כלל.

גנרטור שקט

אין כמו החלום הזה אה? לא לשמוע כלום, שקט מופתי. גנרטורים שקטים הם גנרטורים לכל דבר אבל ההבדל הוא שהם שקטים מאוד. הדציבלים שלהם נמוכים, זה יתרון טוב, אידיאלי וכזה שכולם מחפשים. גנרטור שקט מומלץ בעיקר למקומות פרטיים שצריך לשמור על השקט ולא להפריע לסביבה. לכן אותם אנשים יעדיפו לרכוש גנרטור שקט,  שגם נוח לנשיאה. גנרטור שקט מספק את כל מה שגנרטור לא שקט מספק, אך היתרון עולה כשחשוב לשמור על השקט בסביבה.
בדרך כלל נצטרך לבחון מאוד לעומק את סוג הגנרטור שאנחנו צריכים, ואתם לא חייבים לעשות זאת לבד, לא שאנחנו פה כדי לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו.

מחירי גנרטורים

אם נתמקד במחיר הרי שגנרטורים תעשייתיים יכולים להתחיל מ25,000 שקלים חדשים והם יעבדו על דיזל ויהיו בעלי מהירות גבוהה. לעומת זאת ישנם גנרטורים מסוג איוורטר שהם שקטים מאוד, הם יתחילו במחיר של אלפיים שקלים, ולבסוף ישנם סוגי גנרטור שדיברנו עליהם, מהסוג שמתקיים על סולר או בנזין והמחירים שלהם יתחילו בערך בשמונה מאות שקלים חדשים. יש עוד מגוון רחב של סוגי גנרטור, שהמחירים שלהם מאוד משתנים ומומלץ לרכוש אותם בחנות כלי עבודה מומלצת

עליכם לבחור נכון בהתאם לרצונות, לצרכים ולסביבה שלכם. 

לסיכום

גנרטור הוא מצרך אדיר וחשוב. לא משנה אם זה גנרטור קטן להשכרה או למכירה. יש גם את האופציה הזאת, לא משנה אם זה גנרטור לבית או לעסק, לבחוץ או לבפנים. במצב שבו חשמל הוא מצרך נדיר עליכם לרכוש גנרטור טוב שיספק לכם את מה שאתם זקוקים לו.

הוסף תגובה