המדריך להכנה עצמית מגשי פירות מעוצבים

המדריך להכנה עצמית מגשי פירות מעוצבים

אנשים רבים מנסים להכין מגשי פירות ברחובות מעוצבים באופן עצמאי. אם זה כאשר מארחים ורוצים להרשים את האורחים, או כאשר מתבקשים להביא כיבוד בריא לגן או לבית הספר, וכן כאשר עורכים אירוע בבית או בחצר. אתרי אינטרנט וחלונות הראווה בחנויות הפירות השונות קורצים להם והם חושבים שעם מעט יצירתיות ושבלונות מתאימות הם יוכלו ליצור מגשי פירות יפים לא פחות לבדם. בהמשך נפרט על השלבים השונים של הכנת מגשי פירות באופן עצמאי תוך פירוט של כל שלב ושלב וההשקעה הנדרשת מאלו הנדרשים להכין את מגשי הפירות לשם כך. אך ראשית נציין כי כל פירות העונה יוכלו להתאים בהכנת מגש פירות. ועתה, דעו כי ניתן להכין ולעצב לבד מגשי פירות בארבעה שלבים בלבד:

ראשית, יש לבחור את הפירות למגשי פירות באשדוד – בחירת הפירות היא אחת המשימות המורכבות ביותר בנושא של הכנת מגשי פירות מרעננים וטעימים, לשם כך יש לבחור פירות טריים ככל האפשר. רצוי לקנות את הפירות באותו היום של ההכנה ופירות העונה את הפירות כדאי לרכוש בשוק בו יש מגוון רחב של פירות מהמגדלים המקומיים. ואולם, חשוב למצוא גם פירות שאינם קיימים בכל מקום ייחודיים ונדירים שניתן למצוא אותם בשוק או בחנויות מתמחות אחרות. חשוב להדגיש כי בחירת וקניית הפירות עלולה להיות לעיתים משימה קשה חרף העובדה כי לעיתים המרחק גדול מהשוק או מחנות פירות מובחרת.

שלב שני, שטיפת הפירות – יש לשטוף היטב את הפירות שנקנו במים ובסבון ייעודיים לאחר מכן יש לקלף מפירות את הקליפה שאינה נאכלת, להוריד עוקץ וגלעינים וגרעינים. עבודה זו יכולה לארוך זמן רב במיוחד אם מדובר בכמות גדולה ביותר של פירות.

השלב השלישי בעיצוב מגשי פירות ברמת גן הוא חיתוך הפירות – זוהי אחת המשימות היותר מעניינות בתהליך הכנת מגשי פירות. במשימה זו השמיים הם הגבול ניתן לרכוש בחנויות המתמחות סכינים מיוחדים שחותכים את הפירות לצורות מעניינות. חשוב לציין כי הכנה היא ביתית ולא תמיד יש בבית את הציוד המקצועי והידע שיש לחברה מקצועית. כך שמגשי פירות לא יכולים להיות יפים כמו בחנות.

ולבסוף, צורת ההגשה – ניתן לרכוש מגשים יפים, חנויות רבות לאחר החיתוך מסדרים את הפירות לפי צבעים או סוגים על מגש כך שהם יהיו יפים וטריים במיוחד.

מגשי פירות בגבעתיים תוצרת בית דורש מספר שלבים, מאמץ והכנה רבה הן של זמן והן של כסף ולעיתים כדאי לחסוך את העבודה הקשה ולהזמין מגש מעוצב מחברה איכותית וליהנות מהיתרונות הרבים.

הוסף תגובה