המלונות הכי טובים בצפון הארץ בעלי דירוג גבוה לחופשה חלומית

המלונות הכי טובים בצפון הארץ בעלי דירוג גבוה לחופשה חלומית

מלונות בצפון הארץ התפתחו מאוד. בשנים האחרונות מגמת האירוח במלונות בוטיק הולכת ופורחת לה בתאוצה רבה. שלא כמו במלונות בצפון שהם רגילים גדולים השייכים לרוב לרשת גדולה, מלון בוטיק מציע חוויה אינטימית אקסקלוסיבית שקשה למצוא במלונות טיפוסיים. בנוסף, גודלו של מלון בוטיק הוא קטן יחסית כאשר ממוצע החדרים נע בין כמה חדרים בודדים עד לכמה עשרות חדרים בלבד.

מלון בוטיק יכול להיות ממוקם בסביבה אורבנית-עירונית כמו למשל מלונות בתל אביב או בסביבה ירוקה טבעית כמו מלונות בצפון הארץ. אין חוקים וניתן כיום בהחלט למצוא מלונות בוטיק שונים במגוון נרחב של אזורים. כמו כן, במלון בוטיק ניתן דגש מיוחד בכל מה שקשור לעיצוב הפנימי והחיצוני. בנוסף, ניתן דגש מיוחד על יחס ושירות אישי עבור האורחים.

מתארגנים לחופשה מיוחדת בצפון הארץ? איך הייתם מגדירים את עצמכם זורמים, מקובעים או מהמתלבטים? גם אם לא תמיד נעים לנו להודות בקטגוריה שאליה אנחנו משתייכים, ביננו לבין עצמנו אנחנו בוודאי נזהה איך מתנהלת החופשה שלנו, ויתרה מכך, איך מתנהל התכנון של החופשה המיוחלת שלנו. האם אנחנו מתכננים את כל היעדים שאליהם נלך עד לפרט האחרון עוד לפני שארזנו את התיק ויצאנו מהבית או שאולי אנחנו חושבים על קווים כלליים ומחליטים באותו הרגע לפי מה שמתחשק לנו. או שאולי אנחנו בכלל שייכים לקבוצה השלישית של האנשים הלא החלטיים, אשר יבלו שעות בתכנונים והחלטות ובסופו של דבר יכריעו בהתאם למצבים וסיטואציות שונות. ולבסוף, לא משנה לאיזו קבוצת אנשים אתם שייכים, מלון עם בריכה ישרת אתכם נאמנה בחופשה. בחירה לנפוש וללון במלון עם בריכה יכולה להיות אחת הבחירות החכמות שתעשו בעת תכנון החופשה שלכם. מלונות שונים ברחבי הארץ מציעים אופציה זו.  

מלונות בצפון באווירה גלילית מציעים מתקני ספא ובריכות ברמה מאוד גבוהה ותוכלו ליהנות מעיסוי רפואי, מטיפול פנים, מחמאם טורקי ומבריכות מחוממות. מתקני הספא מותאמים לכל עונות השנה ולחוויה משלימה תהנו גם משמני גוף איכותיים וארומטיים. ולכן, אם מעולם לא חוויתם נופש גלילי אמיתי יש לכם כאן הזדמנות מצוינת לעשות זאת כעת. נופש גלילי אמיתי באחד ממלונות בצפון הארץ יספק לכם את החוויה המלאה ותיהנו מהיסטוריה, תרבות, פנאי, נופש לצד השקט והרוגע שיש לצפון הארץ להציע. כל זאת במרחק של כמה שעות נסיעה בלבד מאזור המרכז ומגוש-דן הסואנים תוכלו להגיע לפינה של שקט ושלווה במלון יוקרה מפנק. תוכלו ליהנות מסוף שבוע רומנטי או משבוע של נופש וטיולים לכל המשפחה. יש שפע של מסלולים ושל היסטוריה בצפון הארץ וחוויה גלילית אמיתי מחכה לכם ולכל המשפחה במגוון המלונות בתל אביב שבארץ.

הוסף תגובה