הפתעות וחידושים בעולם המטבחים

הפתעות וחידושים בעולם המטבחים

תעשיית המטבחים משתכללת יותר ויותר, כאשר ניתן כיום להנות משדרוגים פשוטים במטבח שלכם שמקלים מאוד על ההתנהלות השוטפת, וגם משפרים את איכות החיים. תתפלאו אולי אבל לא תמיד נדרש תקציב נוסף לתוספות הללו, אלא ניתן לשקלל את זה בתקציב העומד לרשותכם. מגוון החידושים הוא מגוון מאוד, ותוכלו לבחור את מה שנחוץ לכם במטבח.

פיזור נקודות תאורה

בעבר מטבח טיפוסי כלל נקודת תאורה אחת בלבד, ואילו כיום הנטייה היא הפוכה – לפזר מגוון של נקודות תאורה בעוצמות שונות בחלל המטבח. כדאי מאוד למקם את נקודות התאורה בדיוק היכן שצריך, למשל מעל משטחי העבודה או ה'אי'. תוכלו גם לשלב כמה סוגים של גופי תאורה לקבלת אפקט סינרגטי. גופי תאורה למטבחים כיום מגיעים בשלל עיצובים וצורות, ותוכלו להנות הן מתאורה איכותית וממוקדת יותר, והן מאלמנט עיצובי נוסף אצלכם במטבח.

כפתורים חכמים

ניתן להנות כיום ממגוון מכשירי חשמל ואפליקציות המדברים אחד עם השני, לשיפור משמעותי באיכות החיים ובבקרה מרחוק. כך למשל תוכלו להפעיל מרחוק את קולט האדים, לשלוט על רמת התאורה או להפעיל את מדיח הכלים. מדובר בפיצ'רים פשוטים היושבים בטלפון כאשר הם מדברים עם מכשירי החשמל החכמים שאצלכם במטבח כפרי.

מגירות

אלמנט פשוט וגאוני הוא שילוב של מגירות טאץ' במטבח. מטבחים עם מגירות מסוג זה מאפשרים סגירה של המגירה בקליק במקום דחיפה שלה. זה נשמע אולי שולי אך זה מקל על ההתנהלות במטבח בצורה משמעותית.

ואם נפרוס את היריעה – ניווכח לדעת שחידושים רבים בעולם העיצוב והריהוט הם לא רק במטבחים מודרניים אלא קיימים למשל גם בדלתות פנים. דלתות פנים כיום מציעות מגוון של שכלולים כמו למשל רמת אטימות גבוהה ביותר לרעשים, צביעה איכותית המונעת סדקים ושריטות, ומנגנון הזזה על מסילה שמאפשר לנצל בצורה חכמה יותר את המרחב שבתוך הבית. תוכלו להנות בקלות מכל החידושים שיש לתעשייה להציע לכם, ולשפר את איכות החיים.

הוסף תגובה