הציוד שאתם צריכים לאירוע עם קייטרינג

הציוד שאתם צריכים לאירוע עם קייטרינג

במידה ושיטת ההסעדה באירוע שלכם היא קייטרינג, אתם צריכים ציוד מתאים לכך. ספק הקייטרינג יביא עימו את כל הציוד הדרוש עבורו, אבל מה איתכם?. שימו לב שאתם צריכים שלכם יהיה באירוע את הציוד הדרוש לכם. כך למשל יש לשים לב לשעת האירוע ולמזג האוויר. האם האירוע תחת כיפת השמיים בעונת הקיץ? אם כן אתם צריכים מצנן. ואם האירוע מתקיים בתוך מאהל גדול אתם צריכים מזגן. גם כמות מספקת של שולחנות וכיסאות דרושה לכם, וכך גם ציוד מתאים להגברה במידה ומתוכנן נאום, מופע, או אפילו רק מוסיקת רקע.

חימום וקירור

כאשר מדובר על קייטרינג דרוש ציוד ייעודי לחימום ממושך של המזון, וכך גם לקירור המזון. היבט החימום והקירור רלוונטי גם למרחב עצמו. בעונת הקיץ עבור אירועים פתוחים דרוש מצנן, ותוכלו בקלות לשכור אחד כזה או יותר, בהתאם לשטח האירוע ולכמות האורחים שצפויה להגיע.

הושבת הסועדים

אומנם בקונספט של קייטרינג כל משתתף מגיע באופן יזום לאזור הקייטרינג על מנת להגיש לעצמו את המזון, ולמרות זאת יש צורך בכיסאות ושולחנות. ישנם אירועים בהם האכילה הינה בעמידה אולם לרוב דרושים שולחנות וכיסאות, גם לטובת אורחים בעלי צרכים מיוחדים. השכרת כיסאות כמו גם השכרת שולחנות לאירוע זמינה עבורכם ותוכלו בקלות לשכור את כמות הכיסאות והשולחנות הדרושה לכם. כיסאות פלסטיק או כיסאות עץ, או למשל כיסאות שקופים להשכרה.

דרישות נוספות

מלבד השכרת כיסאות ושולחנות יש צורך בכל אירוע בציוד וריהוט נוסף, באופן ספציפי לאותו אירוע. כך למשל ייתכן ואתם זקוקים לכיסאות בר שימוקמו מסביב לבר השתייה או לבר הממתקים. חשוב לתת את הדעת גם לגבי נושא התאורה. במידה והאירוע מתקיים בחלל הפתוח בשעות הערב, או אפילו בשעות אחה"צ המאוחרות כאשר עוד אין חשיכה או מידת התאורה הטבעית פחותה יותר – חשוב לדאוג לפתרונות תאורה הולמים. השכרת ציוד תאורה היא הפתרון.

שירות השכרת ציוד לאירועים יספק לכם את כל הציוד והריהוט לו אתם זקוקים, תוך מתן ייעוץ והכוונה מהניסיון הרב שנצבר בשטח.

הוסף תגובה