השכרת ציוד תאורה לאירועים ממגוון סוגים – השכרת תאורה לאירועים למקומות פתוחים ו/או סגורים

השכרת ציוד תאורה לאירועים ממגוון סוגים – השכרת תאורה לאירועים למקומות פתוחים ו/או סגורים

היום זה ידוע כבר יותר מאי פעם, כי על מנת להפיק אירוע גדול או קטן בלתי נשכח נדרש ממפיקי האירוע להשקיע יותר. על מנת להצליח ליצור את האירוע המיוחד, האיכותי והמושקע ביותר, לטובת כל מוזמני ההופעה או אורחי הכנס המוזמנים- הרי שנחוץ שיתוף פעולה מלא עם אנשי צוות החברה המבינים היטב את אופי וצורכי האירוע מההתחלה של תכנון וחיפוש אחר הרעיון וגופי התאורה התואמים את הקונספקט העיצובי של האירוע המיוחל ועד להגשמת ייעד הפקת האירוע ברמה הגבוהה ביותר.

כיום, השכרת ציוד תאורה לאירועים גדולים כמו הופעות מתחום התרבות, כנסים, תערוכות וביתנים- דורשים לא רק השכרת ציוד לאירועים אלא גם שירות מלא לעיצוב האירוע הכולל: עיצוב אווירה, השכרת תאורה, פינות ישיבה, חימום קירור והכל לאירועים השונים. כמו כן, לכל פרויקט של הפקת מופע תרבות, בין עם הצגה או מופע מוזיקלי, יש עשרות אנשי צוות שעומלים ימים ליליות על מנת להביא לידי ביטוי את כל היכולות של המופעים על הבמה לידי ביטוי ללא רבב. בין יתר העוסקים בכל הקשור לפרויקט יש גם הצורך בשירותן של חברות העוסקות בהשכרת ציוד תאורה לאירועים כאלו, משום שהן למעשה קובעות את הדרך להצלחה של האירוע או המופע כולו. ועל כן ההתקשרות עם חברה שבה צוות העובדים הינו מיומן ומסור הוא פרמטר משמעותי וחשוב שיש לתת עליו את הדעה, כבר בשלבים הראשונים של כל תהליך ההפקה.

אז איך כדאי לבחור את החברה שתספק לכם שירותי תאורה לאירוע או למופע המיוחל?

כאמור, על מנת להפיק את האירוע החשוב והגדול המתוכנן שלכם עם המוזמנים החשובים שלכם, אתם תצטרכו לוודא כי אכן תבחרו את ספקית שירותי השכרת ציוד תאורה לאירועים הטובה והוותיקה, עם המוניטין העשיר בתחום ששמה את מלוא הדגש לפרטים הקטנים והגדולים כאחד. להלן מספר דברים חשובים שיש לוודא: ראשית, שהחברה להשכרת תאורה לאירוע תוכל להתאים את הציוד להיקף האירוע אותם אתם מפיקים. משום שייתכן שתרצו ליצור הסדר התקשרות קבועה עם חברת ההשכרה על מנת להתאים את מגוון השירותים למספר האירועים שיש לכם להפיק במשך כל השנה. דבר שני שיש לוודא הוא כמובן התאמת סדר הגודל של האירוע. משום שבאירועים שהם מעט יותר גדולים מהנהוג , לעיתים יהיה צורך למצוא פתרונות תאורה לאזורי במה שהם רחבים מעט ואף במקרים אחרים גם אזורי במה רחבים מאוד, ולכן יהיה צורך להשכיר מספר גדול יותר של גופי תאורה מסוגים שונים. דבר חשוב נוסף שיש לשים לב בקפידה רבה זה יכולת החברה לספק את ההתאמה הטכנית והלוגיסטית לכל נושא ודרישות הפקת האירוע במלואו על פי התוכנית. כמו למשל אם יהיה צורך בהשכרת תאורה בשילובים ובצבעים מיוחדים, או שאם תרצו להשכיר סוג מיוחד של גופי תאורה דקורטיביים שלא תמיד ניתן למצוא בכל החברות שמציעות שירותי השכרת ציוד לאירועים של תאורה ועוד.

הוסף תגובה