חופשה לגוף ולנשמה באחד ממלונות הצפון

חופשה לגוף ולנשמה באחד ממלונות הצפון

כיום, שפע מלונות בצפון מציעים לכם חופשה חלומית, כל שנותר לכם זה לבחור מבין מלונות הצפון שמציעים לתיירים ולנופשים להפיק את המיטב מחופשה מרגיעה עם אווירה גלילית אמיתית – מלונות בוטיק או מלונות רשת המוכרים. חוויה אמיתית מחכה לכם בסוויטה מפנקות עם ארוחות בוקר כיד המלך שיוגשו לכם לסוויטה ומהיסטוריה גלילית, סיורים מודרכים והליכות בחיק הטבע שישלימו את האווירה. כך, גם תוכלו להנות מסוויטות דה לוקס או מסוויטות כפריות – לפי הטעם האישי שלכם. כאמור, מי לא מכיר את החוויה של טיול בן כמה ימים בצפון, החל משלב ההתארגנות ואריזת הציוד והבגדים, הנסיעה המעייפת הלוך חזור, ובטיול עצמו שצריך לא אחת לנסוע את האוטו מנקודה לנקודה ולפרק ציוד. כדי להפוך את חווית הטיול ליותר נעימה וקלילה תוכלו לבחור בנופש באחד ממבחר הרב של מלונות בצפון הממוקמים בסמוך לנקודות היציאה למסלולים ופעילויות שונות מאפשרים לכם לא להזדקק לניידות לאורך כל הנופש. אלו מלונות שבסמוך להם יש סופרמרקט, מסעדות, מקומות בילוי וכל מה שצריך כדי שלא תצטרכו להתרוצץ.

בנוסף, מבחר של מלונות בצפון מציעים קונספט מרענן של מסלולי טיול עם בית מלון הממוקם ממש ליד כל מה שצריך ולכן אין סיבה להזיז את הרכב. מבחר של מלונות בצפון ממוקמים בסמוך לנקודות היציאה למסלולי טיול, ליד נחלים וליד לוקיישנים תיירותיים מבוקשים כך שממש אחרי ארוחת הבוקר תוכלו ללכת ברגל על מנת להתחיל את מסלול ההליכה. גם על פעילויות לילדים חשבו. תארו לעצמכם עד כמה זה נוח וכיף שאחרי מסלול ההליכה או אחרי ארוחת הבוקר והבריכה אתם יכולים ממש במרחק הליכה ללכת עם הילדים לפינות ליטוף וחי, לפינות יצירה או להצגות. יש מלונות בצפון שגם מציעים בתוך המלון עצמו חוויות שונות כמו הצגות, פעילויות אירובי וחדרי יצירה.

חשוב לשים לב שמלונות אלו, מטבע הדברים מנקזים לתוכם נוכחות של משפחות עם ילדים ולכן במידה ואתם מחפשים חופשה רומנטית מבודדת בצפון ללא הילדים הרי שלא בהכרח הקונספט יתאים לכם. אך מדובר בקונספט שבהחלט מתאים למשפחות המבקשות לחוות את אווירת הצפון והטבע עם כל המשפחה יחדיו, כאשר כל קבוצות הגילאים נהנות הקרבה של המתקנים.

הוסף תגובה