חסכון חודשי בהוצאות הרכב

חסכון חודשי בהוצאות הרכב

יש כמה דרכים על מנת לחסוך בהוצאות החודשיות של רכב חשמלי פרטי. כדאי כמובן להקפיד על תחזוקה, טיפולים, למלא דלק בשירות עצמי ולא מלא ולהימנע מנסיעה לא בטוחה או כזו ששוחקת את השלדה של הרכב. אחת הדרכים היעילות במיוחד לשמור על הרכב ולחסוך בהוצאות החודשיות היא פשוט מאוד לעבור לנסיעה עם רכב חשמלי. רכבים חשמליים בדגמים רבים זמינים עבור הציבור בישראל, כאשר נכללים בתוכם גם רכבים היברידיים שצורכים גם דלק וגם חשמל. כך תחסכו אלפי שקלים בשנה בהוצאות הדלק שלכם, וגם תהנו מאיכות נסיעה טובה יותר, וכמובן מאיכות חיים ושמירה על הסביבה של כולנו ועל כדור הארץ.

בתוך העיר

כדי לחסוך מאות שקלים בחודש, אם לא יותר, בהוצאות הנסיעה החודשיות בתוך העיר – כל מה שצריך לעשות זה לעבור משימוש במכונית פרטית מבוססת דלק, לשימוש ברכב חשמלי או רכב היברידי. וניתן לוותר לגמרי על הרכב תפעולי ולעבור לשימוש עם ריקשה עירונית שנקראת טוקטוק. עם ריקשה אתם יכולים לנסוע בנחת עם הילדים, לפזר אותם בבוקר לבתי הספר ולגנים, ולחסוך זמן יקר בפקקים. ריקשה זמינה בגדלים שונים ואתם יכולים גם לשאת באמצעותה את הקניות מהסופר. הריקשה שימושית ביותר הן עבור משפחות והן עבור גיל הזהב. ריקשה היא זולה יחסית, עמידה ומאפשרת לכם לשלב בה אביזרים שונים כמו מגן גשם, או ספסלים מרופדים.

בנסיעה בין עירונית

קלאב קאר כאשר יש צורך בנסיעות בין עירוניות הרי שתוכלו לחסוך כל חודש מאות שקלים אם תתניידו באמצעות תחבורה ציבורית, במקום רכב פרטי. ואם תחבורה ציבורית פחות אפשרית עבורכם אתם יכולים לרכוש רכב חשמלי – שיחסוך לכם עד מאוד בהוצאות הדלק החודשיות. אפילו כדאי לוותר על הרכב הפרטי מבוסס צריכת דלק ולהתנייד עם אופניים, כאשר מדי פעם כאשר יש צורך נקודתי תוכלו להזמין מונית ספיישל – בחישוב כולל תחסכו לא מעט כסף בהסתכלות שנתית.

יש דרכים רבות לחסוך בהוצאות החודשיות על רכב. בין אם מדובר על מעבר לשימוש עם רכב חשמלי, טוקטוק ריגשה, או על אפשרויות נוספות – תחסכו כסף רב.

המאמר בחסות חדשות bn

הוסף תגובה