טוק-טוקים וריקשות חשמליות

טוק-טוקים וריקשות חשמליות

רכב תפעולי – מאז הקמתה, חברתנו ידועה כיצרנית-יצואנית מובילה של מגוון רחב של ריקשות אוטומטיות חשמליות ותפעוליות, טוק-טוקים וכן חברתנו מספקת חלקי חילוף אוטומטיים.

טוק-טוק, ריקשות אוטומטיות חשמליות ותפעוליות, וכל המכוניות הללו זמינות בגרסאות חשמליות, CNG וגפ"מ.

מכוניות אלה משמשות לתחבורה ציבורית ופרטית, לנסיעה בתוך מפעלים וגם בקיבוצים, מלונות וכפרי נופש. אנו שמים דגש רב על איכות המוצרים שלנו. אנו מבצעים בדיקות איכות רבות לאורך כל תהליך הייצור כדי לבדוק מכוניות אלה על פרמטרים שונים. יתר על כן, שימוש מיומן בחומרי גלם ברמה גבוהה משפר את הביצועים והפרודוקטיביות שלהם. אספקת מוצרים איכותיים ללקוחותינו היא בראש ובראשונה המטרה שלנו, שכן היא מבטיחה שביעות רצון מוחלטת של הלקוחות. המכוניות שלנו מסופקות כמעט לכל היבשות, תת היבשות, בראש ובראשונה המזרח התיכון, אפריקה, אירופה, צפון ודרום אפריקה, ארה"ב וקנדה.

המצוינות שלנו ביצור וייצוא טוק-טוקים וריקשות חשמליות

רכב חשמלי – בזכות המצוינות של מוצרי הרכב שלנו, חרטנו לעצמנו נישה ברורה בשווקים הבינלאומיים החזון שלנו הוא לספק את הפתרונות היעילים ביותר מבחינת מחירים תחרותיים למוצרים שונים, כולל איכות, משלוח מהיר ושירותים. שילוב שיעזור לנו לשרת את כל הדרישות של כלל הלקוחות שלנו.

מגוון רחב של מוצרים הכוללים רכבים חשמליים ותפעוליים מסוג טוקטוק אוטו-ריקשה המונעים על ידי חשמל. טוקטוק חשמלי, אוטו-ריקשה חשמלית, כולל תא מטען מותאם אישית לטוקטוק שלכם. חברתנו מספקת גם מטען טוקטוק אוטו-ריקשה לכל הרכבים החשמליים שלנו. מטענים מגיעים יחד עם הרכב החשמלי עם רכישתו, אך תמיד טוב להחזיק בבית או במפעל גם מטענים רזרבים למקרה הצורך, על מנת שתהיו מוכנים לכל תרחיש, ולכל צרה שלא תבוא.

רכב חשמלי – כיום חברתנו הינה היבואנית הגדולה ביותר של ריקשות אוטומטיות בישראל. למעשה אנחנו לא יכולים לקבל מספיק מהם. שיגעון הטוק טוק מתפשט במהירות, ואנחנו מסוגלים לספק את הסחורה ברחבי הארץ. כמעט תמיד יש לנו את כלי הרכב האלה זמינים במלאי והם יכולים להיות מותאמים אישית בקלות הן מבחינת תאי מטען ומספר מקומות ישיבה והן מבחינת גודל תא המטען, בהתאם לצרכים המדוייקים שלכם.

חדשות הרצליה bn

הוסף תגובה