טיול במקומות קדושים ואזורי תיירות בנתיבות והסביבה


נתיבות – עיר פורחת בדרום!
הקיץ בשיאו והילדים מטפסים על הקירות? מעוניינים לערוך ביקור במקומות קדושים ברחבי ישראל? לנתיבות יש את התשובה עבורכם, בין אם אתם מחפשים דרך נוספת לעניין את הילדים בחופש ובין אם אתם רוצים לספוג מעט קדושה, נתיבות לא תאכזב! הגיעו עוד היום לנתיבות, באופניים או באמצעות אופניים חשמליות נתיבות ותהנו מרכיבה במרחבי הדרום יחד עם אטרקציות והרבה כיף!
אז מה יש לנתיבות להציע?

נתיבות עיר מתפתחת בדרום, רכבת ישראל מגיעה מזה זמן מה לנתיבות והמסחר והתיירות אכן פורחים. בבואכם לנתיבות תגלו עיר ירוקה, שקטה, נעימה. אופניים חשמליות בנתיבות יתקבלו בברכה בין המשטחים הירוקים, הגנים והאתרים השונים, יחד עם אופניים רגילות והליכה רגלית נעימה.
הנה לפניכם חלק מהאטרקציות שיש לעיר להציע:
1. הסינמטק – הסינמטק הגיע לעיר ויחד איתו מגוון רחב של סרטים לכל המשפחה!
2. כיכר הפעמון – כיכר מרכזית בעיר המאפיינת את העיר – ירוקה, בעלת מרחבים ומקום נעים לכל סוגי כלי התחבורה, כמו למשל: אופניים ואף אופניים חשמליים נתיבות, לנסיעה מהנה.
3. מרכזים מסחריים – בנתיבות 2 מרכזים מסחריים עיקריים: "צים סנטר" ו"גלובוס סנטר" ובהם תוכלו להנות מהאוכל המקומי אשר מאופיין בטעמים מהמטבח המרוקאי לצד קניות בזיל הזול של בגדים וצעצועים.
מחוץ לנתיבות –
מעבר לנתיבות עצמה, תוכלו להנות ממרחבים פתוחים וירוקים סביב העיר. נתיבות נמצאת באזור בו הפריחה בחודשי פברואר – מרץ בשיאה וניתן להנות משפע של מרבדי כלניות הצובעים באדום כל חלקה פנויה. נסיעה ביניהם על שבילים מסומנים באופניים חשמליים או באמצעות אופניים חשמליות מהנה במיוחד, קטנים וגם גדולים. המקום ראוי לביקור במסגרת פסטיבל "דרום אדום" המתקיים כל שנה בחודשים אלו.
בנוסף, קבר הבבא סאלי ראוי אף הוא לציון. הבבא סאלי הוא אחד הרבנים החשובים במאה ה-20 בארץ ישראל והיווה מקום לעלייה רגל בחייו וכך אף במותו. רבים מגיעים לציון קברו מדי שנה או מדי כמה חודשים על מנת לבקש בקשות וכסגולה לשמירה והצלחה.  

נתיבות – עיר שתפתיע אתכם!

הוסף תגובה