טיסות זולות ברגע האחרון – טיסות זולות מהיום למחר

טיסות זולות ברגע האחרון – טיסות זולות מהיום למחר

מחפשים טיסה בזמן הקרוב? מעוניינים לעשות יורו טריפ ולגלות את אירופה אך טווח היציאה שלכם ממש דחוק? מאמר זה מיועד במיוחד בשבילכם!

אם ניסיתם אי פעם להזמין טיסה של הרגע האחרון, כנראה שגם אתם חוויתם תסכול שלא מעטים חווים. המחירים עשויים להרקיע שחקים בהשוואה להזמנת טיסה זמן רב מראש, והזמינות ותנאי הטיסה יכולים להיות מוגבלים למדי. זה קורה כי חברות התעופה מבינות כי הנחיצות והדחיפות של אותם אנשים שמחפשים ברגע האחרון היא גדולה מאוד, והם מגביהים את המחיר כי הן יודעות שהנוסעים שהוכרחו לצאת לטיסה בהתראה קצרה ייאלצו לשלם את המחיר. ויש לא מעט מקרים בהם הזמנת טיסה יכולה להיות בהתראה קצרה מאוד – מקרה חירום של בן משפחה ממדינה אחרת, פגישת עבודה דחופה ועוד.

יש בהחלט מה לעשות עם זה!

עם כל התסכול והצער שיש במקרים כאלה, יש לא מעט דברים שאתם יכולים לעשות על מנת להשיג טיסות זולות ברגע האחרון ולחסוך מאות שקלים נוספים.  להלן מספר אסטרטגיות שיכולות לעזור לכם להוזיל משמעותית טיסות של הרגע האחרון.

הגדירו ציפיות בעזרת Google Flights

לפני שתתחילו לברר מאיפה כדאי לרכוש כרטיסים של הרגע האחרון, חשוב לבדוק התעריפים הממוצעים והבסיסיים שחברות התעופה השונות נוטות לגבות עבור מסלול דומים בתאריכים אלו. Google Flights הוא כלי נהדר כיוון שאתם יכולים לחפש את התעריפים הזולים ביותר ולהשוות עם מספר חברות תעופה בעת ובעונה אחת בו-זמנית.

זה מאוד שימושי אם לצורך הדוגמה אתם לא בררניים בנוגע לאופי של החופשה שלכם ולאן אתם רוצים לבקר, או לחלופין אם אולצתם לחכות לרגע האחרון מפאת הלחץ בשגרה ולהזמין חופשה ממש מאוחר. תוכלו להזין פרטים במערכת כמו תאריך ומחיר מקסימלי שאתם מוכנים לשלם, והיא בתורה תציג לכם על גבי מפה את כל המקומות האופציונליים הרלוונטיים שאתם יכולים להגיע אליהם.

רכישה נטו של כרטיס טיסה

חברות תעופה גובות את המחיר על הטיסה, בנוסף לכרטיס הטיסה עצמו, גם על עוד שירותים ודברים. תוכלו לרכוש כרטיס דרך חברות תעופה זולות כמו Spirit, Frontier, Allegiant, WestJet וכו'. ולשלם אך ורק על הכרטיס עצמו ללא תוספת עמלות על שירותים בסיסיים נוספים, כמו בחירת המושב שלכם, תיק נשיאה, כיבוד, אוכל ושתיה על המטוס ואפילו מסכת חמצן בשעת חירום.

חפשו בכמה שדות תעופה בו זמנית

זה מאוד פופולרי לעשות יורו טריפ בימינו, ושם בנקל תוכלו למצוא המון שדות תעופה וחברות תעופה שיתמחרו את הכרטיסים שלהם אחרת. לכל שדה תעופה יכול להיות תמחור שונה על הכרטיסים בצורה משמעותית. במקרים רבים, שדה תעופה או יעד הסמוכים זה לזה יכולים למכור כרטיסים זולים בפער של מאות דולרים מזה הפופולרי המקביל. ייתכן ותצטרכו טיפה להרחיק לכת באוטובוס או רכבת על מנת להגיע לשדה התעופה הרחוק יותר אך מתמחר את הכרטיסים שלו בזול יותר. זה בהחלט משתלם.

הוסף תגובה