טיפולים בכלי דם מורחבים בפנים


המסת שומן בקור חשוב לומר כי בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות הציבור למראה החיצוני שלהם. כלי דם מורחבים בפנים, הינה תופעה לא אסתטית. נשים רבות מעוניינות להיראות בעלות עור חלק ומושלם ללא סימני ורידים ונימים באזור הפנים . על מנת ליהנות מעור פנים חלק, ניתן לעבור טיפולים בכלי דם מורחבים בפנים בתל אביב באמצעות מכשירי לייזר מתקדמים. טיפול זה הינו מדויק ויש להתאים את מספר הטיפולים על פי מצב העור. נימים אלה, מתרחבים באזור הלחיים, האף, הסנטר ואפילו באזור של כפות הידיים. לפעמים תופעה זו, אף מלווה חספוס של העור והופעת אקנה. יש נשים ששנים משתמשות במייק אפ מיוחד, אך בשל הנזק שהוא עשוי לגרום לעור עם השנים ולגרום לו להזדקן טרם זמנו, כדאי לטפל באופן מקצועי בבעיה זו על מנת להבטיח תוצאות טובות.
אבחון מהיר ומדויק, יעניק את הטיפול המושלם והחדשני ביותר לעור הפנים
הקפאת שומן חשוב לומר כי נשים רבות חייבות לדעת, כי גם לאחר שעברו טיפולים בכלי דם מורחבים בפנים בתל אביב, יש לשמור על עור הפנים ולהימנע מחשיפתו לשמש, לטפל בעור על פי הוראות הרופא או המכון האסתטי שטיפל בתופעה. גם עור שהוא שקוף, מהווה בעיה, ולכן, יש להתייעץ עם רופא או קליניקה לאסתטיקה המתמחה בטיפולים אלה. העלמת נימים באמצעות לייזר אינה חדשה, אך יש להגיע אל קליניקות שמתמחות בטיפולי עור הפנים באמצעות לייזר מזה שנים וכאלה שזכו להצלחות רבות. השימוש בלייזר כבר נערך עשרות שנים בתחום הרפואה והעור מוגן במשך כל זמן הטיפול, בזכות מנגנון הקירור החדשני שמגן על שכבת האפידרמיס.
להגיע למראה עם עור מושלם באמצעות קליניקה לאסתטיקה בפיקוח רופאה
פיגמנטציה  מדובר למעשה על סדרה קצרה של שלושה טיפולים, עד לתוצאה משביעת רצון. כל טיפול אורך כעשרים דקות והמטופלות יכולות לחזור לשגרת יומן. חל איסור לשזף את האזור המטופל במשך כל תקופת הטיפול ולהישמר מחשיפה מוגברת לשמש גם לאחר הטיפולים. בקליניקות של דוקטור לאריסה ברק, הטיפול הינו מקצועי ונעשה על ידי המכשירים החדשניים והעדכניים ביותר.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה