טיפולים בכלי דם מורחבים בפנים


מילוי קמטים – קופרוז, הינה תופעה של נימי דם מורחבים בפנים, הם נראים כמו רשת של סיבים אדומים שנראים מבעד לעור הפנים. מדובר על מפגע אסתטי מטריד אשר נוטה להתפשט אם לא מגיעים לטיפול הנכון בזמן. חשוב לומר כי תופעה זו נפוצה יותר בקרב נשים ועל כן כל מי שנמצאת באזור המרכז וסובלת מנימי דם מורחבים בפנים, יכולה למצוא טיפולים בכלי דם מורחבים בפנים ברמת גן. יש לציין כי תופעה זו  מתגברת, ככל שהגיל מתקדם, במיוחד בקרב נשים  בקרב ילדים, תופעה זו אינה נראית. ישנם טיפולים שמשלבים גלי רדיו עם לייזר, כך שניתן לטפל במדויק באזורי הפנים שבהם ישנם נימים מורחבים. בסופו של הטיפול, הקופרוז נספג על ידי הגוף ונעלם. אורך גל הלייזר ניתן לוויסות, על פי גודל הקופרוז ומיקומו ויש לטפל בסדרה של בין שלושה עד חמישה טיפולים על מנת להיפטר מהתופעה לחלוטין. מדובר על טיפול, אשר הורס את כלי הדם הפגועים. הלייזר אף משמש לתיקון תאים וליצירה של תאים חדשים , מה שמחדש את העור וגורם לו להיראות חלק ומטופח כפי שהיה לפני הופעתה של הבעיה.
על הסובלים מבעיה זו להימנע מכמה דברים אשר יפורטו מטה
מזותרפיה במידה ואתם סובלים מבעיה זו, מומלץ כי תימנעו מנטילת תרופות שונות כגון סטרואידים, תרופות כימותרפיות ותרופות לכלי הדם, אשר מגבירות את מחזור הדם עשויים לגרום לקופרוז. יש להימנע משתיית אלכוהול, מאכלים חריפים וחמים מאוד, שהייה ליד מקור חום כגון תנור חימום או מזגן מחמם. ישנם נטורופתים אשר סבורים, כי ישנם ויטמינים, מינרלים ועוד רכיבים שחסרים בגוף וגורמים לכלי דם מורחבים או בשל חוסר ספיגה במערכת העיכול.
המכשירים החדשניים אשר יסייעו לטיפולי הפנים שלכם
 המרפאות לאסתטיקה של דוקטור לאריסה ברק שהיא רופאת משפחה מזה שנים רבות ולמדה בחו"ל ובישראל, לטפל בבעיות שונות של עור הפנים והגוף. לדוקטור ברק שתי קליניקות בתל אביב ובזיכרון יעקוב והיא מטפלת בבעיות עור שונות, חידוש העור, העלמת קמטים ללא טיפולים פולשניים, מיצוק הגוף, המסת שומן בקור, הסרת שיער בלייזר ועוד המון טיפולים חדשניים.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה