יש לכם ילדים קטנים האלרגיים לעקיצות יתושים?

מפחדים שיעקצו מעקיצות יתושים? בצדק! כל מה שאתם צריכים זה קוטל איכותי נגד יתושים

הקיץ הגיע ומשפחות רבות המתחילות לסבול מזמזומים בלילה ואז עקיצות וגירודים רוכשים מגוון תכשירים ומכשירים כמו: תרסיסים, משחות, נורות וגם קוטלי יתושים. כל זאת בכדי להגן על הילדים הקטנים האלרגיים לעקיצות יתושים, על מנת שלא יקומו בבוקר עם עקיצות וגירודים בלתי פוסקים על הידיים ועל הרגליים, וחמור מזה וגרוע מכול- כפי שכולנו כבר יודעים כי אלרגיה מביאה עמה נפיחות וסיבוכים שונים מה שגם יתושים עלולים לשאת מחלות וזיהומים קשים מה שמסוכן הרבה יותר. קוטל יתושים זו בהחלט הבחירה הטובה ביותר שאי פעם תעשו, בפרט אם יש ילדים קטנים בבית. מבין כל הבחירות, קוטל יתושים יספק את המענה הטוב ביותר ויותיר את היתושים הרבה מאחור, הפעם מבלי לחפש את הילדים הקטנים ולייצר עקיצה שלעיתים עלולה להסתיים בסכנה גדולה.

כאמור, השוק הפתוח מציג כמה וכמה דגמים של קטלני יתושים מה שגורם לנו להתלבט בין קטלן יתושים אחד לבין קוטל יתושים אחר- מה שמקשה עלינו לדעת שבחרנו את הנכון ביותר.

אין ספק כי קוטל יתושים זה הפתרון האולטימטיבי. בעבר הקוטלי יתושים היו מגיעים עם אור אולטרה סגול אליהם נמשכו היתושים, וגם היו מפיצים ריחות שלא תמיד היה בריא לנו לשאוף אותם. משום שהריח המדובר הזה, הוא למעשה אותם ריחות אשר מושכים את היתושים ומדמים להם גוף אדם או יותר נכון ריח גוף האדם. מרגע שהיתושים מזהים את הריח ואת האור, הם מתקרבים לנקודה בו תלוי הקוטל יתושים ואז למעשה הקטלן משמיד אותם בו במקום. בעוד שהמכשירים הישנים היו בעיקר מכשירים שמפיצים ריחות לא נעימים לאחר קטילת היתושים או החרקים וכן מצריכים את המשתמשים להריח את ריח החומרים המפוזרים באוויר דבר שלא תמיד בריא ונכון לבריאות.

הדברה נגד יתושים – קוטל יתושים חדיש ומתקדם הוא למעשה המילה האחרונה בתחום, שהרי קוטל יתושים יעיל ואיכותי הוא אחד כזה שלא מפיץ חומרים רעילים, ועושה את אותה העבודה אבל הפעם מושך אליו את החרקים באמצעות מאוורר גדול שקוטל אותם בו במקום רק שהפעם ללא ריחות וללא סכנה בריאותית והכי חשוב ללא עקיצות של יתושים לילדים האלרגיים אליהם.

הוסף תגובה