יתרונות הקורקינטים והאופניים החשמליים

יתרונות הקורקינטים והאופניים החשמליים

לאופניים ולקורקינטים החשמליים ישנם לא מעט יתרונות חשובים, וכן הם משלבים את היתרונות של רכיבה על אופניים רגילים לבין ניידות קלה בכלי רכב ממונעים שונים. ואולם, תחילה חשוב לדעת כי הן אופניים חשמליים והן קורקינטים חשמליים מתאימים לכל אדם ללא כל הגבלה של גיל, הוצאת רישיון או ביטוח. כמו כן, הקורקינטים והאופניים החשמליים משמשים רבים מאתנו ככלי רכב לכל דבר ולא בכדי. מלבד היותם כלי רכב מושלמים לנסיעה בתוך העיר ובכלל, הם זולים לרכישה ולאחזקה לעומת כל הכלי רכב הממונעים האחרים. בנוסף ליתרונותיהם הרבים: החל מנוחות, מהירות, משקלם הקל לנשיאה ועוד. האופניים החשמליים נוחים מאוד לשימוש ולתחזוקה ועם יכולת של טווח נסיעה מרשים.

חשוב לזכור כי קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים מהווים פתרון מצוין לאלו שאין להם רישיון נהיגה וכן בתחום העבודה לעסקים, שליחים ועוד. שהרי אופניים חשמליים הם תופעה בינלאומית שרק הולכת ומתעצמת מיום ליום והפכו לפופולאריים ביותר בכל העולם ובארץ בפרט. משרד התחבורה וכן כל הגורמים האחראיים מודעים לכך שהאופניים והקורקינטים החשמליים כאן ובגדול- ואינם עוד טרנד שיחלוף מהר- לפיכך דואגים לפיקוח ואכיפה מוגבר בכדי לשמש גורמי הרתעה ושמירה על בטיחות כולנו.

חשוב לציין כי היתרון החשוב והבולט של האופניים החשמליים לעומת הרכבים הממונעים בכבישים הוא שהרכבים מסוכנים לנו ומחמירים את האוויר על ידי פליטת תחמוצת חנקן לעומת האופניים החשמליים המסייעים לנו בהפחתת הרכבים הממונעים מהכבישים וכן מספקים לנו פתרון ירוק וידידותי לסביבה ולזיהום האוויר.  כמו כן, יתרון נוסף שחשוב לציין הוא הבטיחות והפיקוח שיש על האופניים החשמליים. משרד התחבורה וכן כל הגורמים האחראיים מודעים לכך שהאופניים החשמליים פופולאריים כאן ובכל העולם ואינם עוד טרנד שיחלוף מהר, ודואגים לפיקוח ואכיפה מוגבר בכדי לשמש גורמי הרתעה ושמירה על בטיחות כל הנמצאים בדרך.

אנו ממליצים לרכוש רכב חשמלי בחברות, רשתות מוביליות ומתמחות באופניים וקורקינטים חשמליים אשר מספקות שירותי מוסך או מעבדת תיקונים – מרכזי שירות לתיקון אופניים וקורקינטים חשמליים. שירותי תיקון סוללה, מנוע, מערכת הנעה ובלמים, לוח בקרה, צמיגים וגלגלים ועוד. בכדי שהשירות יהיה מקצועי ביותר, אמין ואיכותי. וכן שצוות טכנאי מוסמך יהיה זמין לשירותכם בעת הצורך, בכדי לחסוך עוגמת נפש בהמשך השימוש באופניים או הקורקינטים החשמליים.

חדשות Bn

הוסף תגובה