כיצד יש לעצב את המטבח שיהיה גם חדיש ומודרני וגם פונקציונאלי וחכם?

כיצד יש לעצב את המטבח שיהיה גם חדיש ומודרני וגם פונקציונאלי וחכם?

מטבחים בפתח תקווה – מודרניים הם מטבחים המעוצבים לפי הטרנדים החדשים העדכניים, שמתאימים לאנשים שאוהבים לחדש ולהתחדש, אך חשוב לוודא שאכן זהו סגנון שמתאים לכם ולסגנון הבישול שלכם וכן לוודא שהסגנון מתאים לשפה העיצובית של הבית כולו. כמו כן, מטבחים המעוצבים בסגנון מודרני הם מטבחים המתוכננים על פי מספר עקרונות ומביאים אותם אל עיצוב המטבח עצמו.

המרקמים במטבחים אלו יהיו על בסיס של חלק ומתכתי. ללא שימוש בפיתוחים ועיצובים מורכבים. מטבח מודרני יעוצב לרוב משילובי נירוסטה, זכוכית ,ניקל ועוד. בנוסף, הצבעים המאפיינים הם גוונים קרים ואחידים. ללא שילוב ושימוש בפריטים צבעוניים. צבעי לבן מבריק, אפור, שחור ולעיתים גם אדום בוהק. כמו כן, הסגנון מאופיין בקווים נקיים וחלקים. ללא אביזרים טבעיים שמאפיינים מטבחים ברמת גן קלאסיים. ולבסוף, האווירה תהיה קרה וטכנולוגית. שימוש נרחב באלמנטים חשמליים למגירות, לארונות, כיריים וברזים. במטבח המודרני ישולבו בדרך כלל כל התחכומים הטכנולוגים  מעולם המטבח.

כאמור, כאשר אנו מחליטים על עיצוב מטבח מודרני, יש לזכור שהעיצוב צריך להשתלב בעיצוב הכולל של הבית. אי אפשר לעצב בית בסגנון כפרי ואת המטבח לעצב בסגנון מודרני. מראה כזה יוצר תחושה של בלבול וחוסר זהות של הבית שעשוי להיות אפילו מגוחך. עיצוב המטבח המודרני חייב להשתלב עם המראה הכללי של הבית ולהתאים לו. כמו כן, כאשר בוחרים בעיצוב מטבח מודרני כל אביזרי המטבח צריכים להיות בסגנון מודרני.

מטבחים בגבעתיים – מטבח מודרני מאופיין בקווים נקיים, ללא אביזרים וקישוטים מיותרים. הפונקציונאליות משחקת תפקיד חשוב והקישוטים הם אביזרי מטבח משוכללים, כמו מלחיות נירוסטה מעוצבות, מטחנת פלפל חשמלית עשויה מניקל או עץ, תחתיות סירים עשויות מאלומיניום ועוד. השילוב של התאורה במטבח מודרני צריך להיות לבן ונקי. אור צהוב, עמום ורומנטי לא יתאים לסגנון המטבח המודרני. גם גופי התאורה צריכים להשתלב במראה העיצובי הכולל (צריכים להיות עשויים מזכוכית שקופה, או מתכת מבריקה). כאשר אנחנו מדברים על עיצוב מטבח מודרני, אנחנו מדברים על עיצוב חדשני ועדכני, המושפע  באופן מסוים מההתפתחות התעשייה שהיא יותר בתחום הטכנולוגיה הגבוהה, המתקדמת.

הוסף תגובה