כיצד מגשי פירות הפכו לחלק מהשגרה עבורנו?

כיצד מגשי פירות הפכו לחלק מהשגרה עבורנו?

בשנים האחרונות מגשי פירות מעוצבים הפכו לחלק מהשגרה שלנו. ניתן לראות אותם בכל אירוע- החל מברית, יום הולדת, דרך כנסים והרצאות ועד לחינה ונישואין נדרשים מגשי פירות מעוצבים.

ואם חשבתם שהאירועים רבים אז דעו שהמבחר של החברות המתמחות בהכנת מגשי פירות גדול אף יותר!

עולם גדול ומופלא של מגשי פירות מעוצבים עם שילובים שונים כגון סושי פירות, שוקולד בננה, קינוחי כוסות ועוד אין סוף טעמים ועיצובים – ממש שלל יצירות אומנות עוצרות נשימה. ולכן מגש פירות הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לכל אירוע, בין אם מדובר באירוע רשמי או באירוע משפחתי, מגש פירות העונה יהיה גולת הכותרת בשולחן הקינוחים. היום מגשי פירות באים בשלל עיצובים וסוגי חומרים. החל מזכוכית לאלו הרוצים להרשים, הרי שאין כמו פירות המסודרים היטב על מגש העשוי מזכוכית, מדובר על זכוכית שאינה שבירה זכוכית מחוסמת כך שאין בה את החסרונות של הזכוכית הרגילה. כמו כן, הזכוכית היא שקופה וניתן לראות דרכה את הפירות.

כאשר רוצים מגשי פירות לכנסים או לאירועי חברה, מארגני האירוע יעדיפו את עיצוב מגשי העץ, משום שמשרים אוירה ביתית וחמימה. מלבד זאת לעץ יש מגוון רב של צבעים כך שניתן לשלב את צבע העץ עם הצבע של הפירות. ויש את האנשים המעדיפים מגש פירות מעוצב מפלסטיק, הידוע כחומר שרבים בוחרים בו בגלל היתרונות הרבים שלו. הוא זול לעומת כל שאר החומרים שמהם עשויים המגשים האחרים מדובר על פלסטיק קשיח במיוחד בעל מראה יוקרתי כשל זכוכית בדרך כלל הוא גם שקוף וכך ניתן לראות את עיצוב הפירות בעדו. ההמלצה שלנו לכל הרוצים להוסיף תוספת ייחודית אשר תשדרג את מגש הפירות כך שיהיה מיוחד ולא יישכח זמן רב. אז יש לא מעט תוספות: התוספת הראשונה והאולטימטיבית למגש הפירות הוא כמובן- שוקולד. באמצעות שילוב מארז שוקולד, ניתן לשדרג את מתיקות מגש הפירות בכמה רמות, ואף ליצור מארזים מתוקים ומיוחדים לאירועים בהתאמה לסוג האירוע כגון: אירועי חברה. מארזים ייחודיים שבטוח ישאירו טעם של עוד לכל מי שיקבל אותם.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה