כיצד ניתן לבחור את חברת הניקיון הטובה מהאינטרנט או מהרשתות החברתיות?

בחירת חברות למתן שירות בכלל וחברת ניקיון בפרט דורשות, כמובן, בחינה מדוקדקת במיוחד של ביקורות קודמות ושל המלצות מלקוחות בעבר. אין ספק, שעל מנת לקבל את השירות המהימן ובעל המומחיות המיטבית – חשוב לדעת שאנו בחרנו באיש המקצוע הטוב והאמין ביותר. לפיכך, רק לאחר התרשמות אמתית מחוות דעת מלקוחות קודמים תוכל להוות מפתח מרכזי בבחירתה של חברת ניקיון ביתיים. ואולם לעתים אין לנו יכולת למצוא המלצות מפיהם של מקורבים, ואז נאלץ להיעזר בשירותיו של אתר האינטרנט של החברה. שם בדרך כלל ניתן למצוא הצצה לדעות של לקוחות המספרים על חוויותיהם ועל ניסיונם.

ברוב המקרים נמצא חוות דעת של לקוחות באתרי אינטרנט רק אם השירות היה באמת גרוע במיוחד, ולכן זכור כאיום וכמחריד. במקרה כזה יפרסם הלקוח חוות דעת על מנת להתריע לקוחות פוטנציאלים נוספים בעתיד. לעתים אחרות דווקא לקוחות מרוצים מאוד יעניקו חוות דעת חיובית כדי לזכות את החברה בבניית שם טוב. זאת כמובן, הזדמנות נהדרת וחסרת תקדים עבור חברה עסקית להעניק לעצמה מוניטין מיטבי למען פרסום עתידי מוצלח יותר: ככל שלקוחות מהעבר מרוצים יותר – כך הם מפרסמים אותה מפה לאוזן או באמצעות כתיבת המלצה ראויה, ואז החברה ממילא מקבלת בעתיד מספר רב יותר של לקוחות פוטנציאליים. כמובן, שיש להתייחס בחשדנות ובביקורתיות לדברים הנכתבים באתר החברה. אמנם אם יש על החברה מספר רב של ביקורות שליליות, הרי שזה דגל אדום מובהק שלא כדאי כלל להיעזר בשירותיה. אבל, גם אם יש לחברה רק ביקורות טובות ומושלמות באופן מובהק, צריך להתחיל לחשוש ולבדוק.

ברוב המקרים חשוב להיזהר מחברות ניקיון שנראות יותר מדי מושלמות. ישנו דפוס חמור ושלילי מאוד שהתפתח בעידן הטכנולוגי. עם התהוות אתרי האינטרנט והתבססותם ישנו מצב שבו חברות משלמות כסף ללקוחות כדי לכתוב עליהן ביקורת חיובית ומושלמת. לצערנו, כאשר מדובר בביקורת כזאת קשה מאוד להאמין לה ועוד יותר קשה לדעת בוודאות מה בדיוק האיכות של החברה המפורסמת.

הוסף תגובה