כיצד עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע לחייב להגיע במהרה לפתרון?

כיצד עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע לחייב להגיע במהרה לפתרון?

פשיטת רגל – במציאות הכלכלית הקשה בה צריכה מעבר ליכולת שלנו לעיתים מוכיחה לנו עד כמה הדרך בה אנו מתורגלים היא למעשה לא מתגמלת ואף שגויה. אנחנו חיים בעולם בו הכול נמצא לנו בהישג יד, תרבות של שפע אשר גורמת לנו כהות חושים וסחרור מהגשמת רצונותינו. ואולם, בפועל לא לכולם יש את האפשרות הכלכלית לרכוש מוצרים יקרים- מה שכן זה שלרובם יש ומשתמשים בכרטיס אשראי (ולעיתים גם בכמה כרטיסי אשראי) אשר מאפשר לפרוס את התשלום וכך לרכוש את המוצר- מה שמטעה ומקשה לעקוב אחר התשלומים. והנה, הבעיה מתחילה כאשר אחרי הרכישה הראשונה, ממשיכים לרכישה הבאה ולזאת שאחריה, וכך אנו יוצרים למעשה במו ידינו מערכת תשלומים חודשיים בתשלומים מצטברים גבוהים שאין תמיד יכולת לעמוד בה. הלחץ מיום התשלום הולך וגובר וגורם לנטילת הלוואה אשר תאפשר לשתק ולהרדים את הבעיה, מה שהופך לגלגל טעויות שלא ניתן לעצור, מה שלמעשה זו הטעות הגדולה שלנו.

לפיכך, כאשר אנחנו מבינים שאנחנו נקלעים לבעיה שכזו, האינסטינקט הראשוני הוא להכחיש ולברוח ולהעמיד פנים שהכול בסדר. קשה לנו להביא במראה ולראות את הבור שאנחנו כורים לעצמנו. המשך התנהלות זו, אשר נובעת מחוסר ידע וניסיון בניהול כלכלי, תביא לקריסה כלכלית, היווצרות חובות, נטילת הלוואות וחוסר יכולת לעמוד בכל התשלומים. אם לא הספקתם לעצור אותה בזמן, תגלו מהר מאד שאתם מידרדרים לתהום של חובות, תשלומים שעליכם לעמוד בהם והכנסתכם לא מספיקה לכיסויים, נקיטת הליכים משפטיים נגדכם לתשלום החובות ובכללם פתיחת תיקי הוצאה לפועל. בשלב זה, חשוב לעצור ולפנות לעזרת עורך דין הוצאה לפועל (או לעורך דין חדלות פירעון) אשר מכיר את הסיטואציה אותה אתם חווים והוא מתמחה בתחום זה ויוכל לעזור לכם להסדיר את החובות ואף להקנות לכם הרגלי צריכה נכונים שיעזרו לכם להימנע בעתיד להיקלע שוב למצב של חובות.

חדלות פירעון – אז אם אתם מוצאים את עצמכם בסחרור של תשלומים שונים שאינכם יכולים לעמוד בהם, אם אתם צריכים עזרה בהסדרת החובות, אל תהססו מלקחת את העזרה שתציל אתכם, מכיוון שחשוב מאוד לדעת מתי לעצור ולפנות לעזרה בזמן על מנת להגיע לפתרון כמה שיותר מהר.

המאמר בחסות חדשות https://bignews.co.il/

הוסף תגובה