כך תוכלו ליהנות מהתהליך של עיצוב מטבח חדש המותאם אישית לסגנון של ביתכם!

כך תוכלו ליהנות מהתהליך של עיצוב מטבח חדש המותאם אישית לסגנון של ביתכם!

עיצוב מטבח יכול להיות מהנה במיוחד אם עושים זאת עם חברה טובה ומנוסה המתמחה בכך. היום אנשים רבים המחליטים על עיצוב מטבח חדש בוחרים בעיצוב מטבחיים בראשון לציון שהם יוקרה בהתאמה אישית. כאמור זו אחת הבחירות המבוקשות והנפוצות ביותר בשנים האחרונות. שהרי בכל בית ישראלי המטבח הוא החדר החשוב והפעיל ביותר. במטבח מתנהלים למעשה רוב שיחות ומפגשי המשפחה. החל מארוחת בוקר, צוהריים וערב, הנשנושים באמצע היום, כמעט תמיד יפגשו לפחות שניים מבני הבית שיחליפו מספר מילים. בפרט כאשר מתקיימים בישולים במטבח- זו בכלל סיבה למסיבה- אחד מההורים מבשל, הילדים עוזרים או מבצעים טעימות של האוכל. כפי שניתן להבין, המטבח הוא המרכז של הבית. על כן, עיצובו חשוב מאוד בכדי שיתאים לאווירת הבית, לאופי המשפחה, ועל מנת שהבילוי בו יוכל להיות נעים, נוח ולאורך זמן.

כחושבים על עיצוב המטבח, צריך לחשוב על מספר פרמטרים- הנוחות שלו מבחינת הבישול, גודלו, כמות הארונות והמגירות, היכן מעדיפים למקם את המקרר, את הגז ואת התנור, והאם מעוניינים בשולחן פינת אוכל, שולחן קטן למטבח או שמא אי יהיה עדיף. כמו כן, יש לחשוב על זמינותו לשאר בני הבית. למשל, אם מדובר בבית אם ילדים קטנים, עדיף שדברים שבירים או חדים לא יהיו בקרבת מקום מצד אחד, אך מאידך, מומלץ שכלי האוכל שלהם כן יהיו בהישג ידם על מנת שיוכלו לחוש בנוח ולדעת היכן ממוקמים דבריהם. כמו כן, אם המבשל העיקרי הינו נמוך קומה או גבוה, יש להתחשב גם בכך מבחינת מיקום הכלים, התבלינים וכדומה. כמובן שאת הגז תמיד עדיף למקם בקרבת מקום לחלון, על מנת שהבית יוכל להתאוורר בעת הבישול.

לאחר שהוחלט על הפרמטרים שציינו, קל יותר יהיה לעצב את שאר הפרמטרים השייכים לחלק מעיצוב מטבח מודרני, שכרגע יש לנו כבר את התמונה הכוללת בראש. את המטבח ניתן לרכוש בכל אחת מחנויות העיצוב השונות, רשתות הבית וכן חנויות המתמחות במטבחים. ניתן לרכוש מטבח יוקרתי יותר או פחות, כאשר עלויות המטבח עולות ויורדות בהתאם לחומרים בהם בוחרים, כמו למשל שיש אמיתי או מאבן פשוטה יותר, ארונות עץ מלא או פורמייקה, וכן פרזול. כמו כן, ניתן לפנות אל חברה המתמחה בתחום העיצוב מטבחים בתל אביב על מנת שתבצע את בניית והתקנת המטבח, כשהבנייה מתבצעת באופן צמוד ללקוח, הן מבחינת תכנונו, הן מבחינת צבעיו והן מבחינת חומריו.

הוסף תגובה