כך תעצבו מטבח כפרי מודרני איכותי בהתאמה אישית וללא פשרות!

כך תעצבו מטבח כפרי מודרני איכותי בהתאמה אישית וללא פשרות! 

ידוע כי מטבח כפרי הוא מטבח שכיף ונעים לבלות בו. ולכן כאשר מתכננים את המטבח החדש בצורה חכמה ונכונה שישתלב במראה הבית וייתן את המענה לכל הצרכים הנדרשים באווירה כפרית נעימה. ולכן כאשר מתכננים לעצב מטבח כפרי חדש, חשוב מאוד להתייעץ עם מעצב מטבחים מומחה ולבחור מטבח שיהיה כפרי בסגנון העיצוב שלו, אך ישב גם את כל האלמנטים החשמליים המקובלים מבלי לפגוע במראה הכפרי של המטבח. כמו כן, מטבחים כפריים בעיצוב טבעי הנאמנים לסגנון הכפרי. כאשר מדובר בסגנון כפרי המאפיינים העיקריים שלו יהיו שימוש בעץ מלא במבנה המטבח – משטח העבודה, אי במטבח, ארונות אחסון מעץ, כוורות אחסון מעץ מלא מגירות מעץ ועוד. במטבח כפרי ניתן לראות שילובים של חומרי גלם אחרים השאולים מסגנונות העיצוב האחרים. העיצוב הטבעי של מטבח כפרי אמנם זול יותר ומעניק תחושת חמימות ומראה מעוצב אך לא לכל האנשים יהיה קל להתמודד עם אופי התחזוקה של עץ מלא במטבח ולכן יש לשקול היטב את השימוש בעץ מלא כחומר גלם דומיננטי במטבח.

אמנם לעתים הטעם האישי והסגנוני של הלקוח או ההחלטה ללכת על סגנון עיצוב מסוים למטבח יוכל לסייע בהחלטה על איזה סוג עץ ללכת בכל עיצוב. ועדיין, יש להבין, כי מלבד המראה בין סוגי העץ קיימים סוגים מהותיים ואיכותיים הקשורים לעיבוד העץ ולשלל מרכיביו. ישנו העץ המלא הנחשב קשה ואיכותי במיוחד, יש העץ הנחשב איכותי גם כן, מוביל בעיצוב מטבחים בכלל ובמטבחים כפריים בפרט: עץ סנדוויץ על היותו בנוי ממספר פלטות המורכבות זו על זו כמעין כריך מלא תכולה. יחד עם זאת, כולנו יודעים, שבבואנו לחפש מטבח בחנות מטבחים, אחד מהסוגים הזולים והפשוטים יותר יהיה עץ מסוג הסיבית. סוג זה אמנם גם עובר תהליך של דחיסה, אלא שבניגוד לעץ הסנדוויץ' הוא פחות מתאים לעמידות מפני רטיבות, ולכן חברת מטבחים טובה ומקצועית תדע שלא להשתמש בו למרות הפיתוי במחיר בבניית המטבח.

כאמור, עיצוב מטבחים מודרניים כפריים הוא בין סגנונות העיצוב המרשימים ביותר של מטבחי יוקרה ומטבחים כפריים. מטבחים כפריים בכלל ויוקרתיים בפרט מאופיים בשימוש בחומרי גלם המשלבים עץ מלא וחומרי גלם ברמת איכות הגבוהה ביותר המשמשים לעיצוב מטבחי יוקרה. בנוסף לכך עיצוב מטבחים כפריים מאופיינים בהתאמה אישית ועיצוב המטבח לדרישות הלקוח, להעדפותיו האישיות ולרמת הפונקציונליות הנחוצה לו. המטבח הכפרי מעניק גם מראה טבעי וחמים התורם לאווירת המשפחתיות בבית ובאותה נשימה יוצר מראה מרשים ואלגנטי.

הוסף תגובה