כך תשמרו על הריקשה או האופניים שלכם

כך תשמרו על הריקשה או האופניים שלכם

הערים הצפופות מזמנות אליהם לא רק פריחה של רכבים תפעוליים, ריקשה, תלת אופן ופתרונות נסיעה נוספים, אלא לצערנו גם מקרי גניבה למיניהם. חשוב לדעת שאתם יכולים בצורה פשוטה לשדרג את הבטיחות וההגנה של הריקשה או תלת האופן טוקטוק שלכם. כדאי להקל עליכם ריכזנו לפניכם כמה וכמה פתרונות בהקשר הזה.

מנעול

השתמשו במנעול. כדאי מאוד לרכוש מנעול איכותי, כי אחרי הכל אין טעם לחסוך כמה שקלים כאשר מדובר על אביזר שמטרתו להגן על הריקשה או תלת האופן שלכם מפני גניבות. מנעול איכותי מיוחד למטרה זו יספק לכם שכבת הגנה חשובה. יש מנעול עבור ריגשה, עבור טוקטוק ויש מנעולים אשר מתאימים עבור רכב תפעולי. יש מנעולים שנועלים לא רק את תלת האופן או את הריקשה, אלא גם את הסוללה – כאשר מדובר על ריקשה חשמלית או רכב חשמלי יש כאן יתרון עצום.

תאורה

כאן אנחנו מתכוונים לבחירה של מקום מואר עבור החנייה. זה יכול להיות באמצעות תאורת רחוב, או באמצעות תאורה שאתם מתקינים. אם אתם ממקמים את הטוקטוק או את הריקשה בנקודה ציבורית ברחוב ליד כלי רכב – תמיד כדאי להעדיף את פינת הרחוב בה יש פנס תאורה. כמובן שתאורה בלילה נחוצה כדי להגן עליכם בשעת נסיעה, ואל תוותרו על פנסי תאורה איכותיים, ומחזירי אור – על הריקשה ועל הביגוד או התיק.

תחזוקה

ורובד נוסף של הגנה ובטיחות הוא תחזוקה. רכב חשמלי, טוקטוק, ריגשה וכל אמצעי תחבורה נדרש לתחזק. מידת התחזוקה עבור קראוון או ריקשה היא מינימלית מאוד בהשוואה למכונית למשל, ולכן יש כאן יתרון עצום. אתם לא נדרשים לבצע הרבה במהלך השנה עבור תחזוקה אך כן וודאו שהבלמים תקינים, כיוון המראות, איכות הסוללה, הצמיגים והמנשא. באופן טבעי במהלך הזמן חומרים מסוימים מתבלים ונעשים פחות עמידים, ולכן תמיד בדקו שהכל תקין, מספיק חזק ויציב בטוקטוק או ברכב החשמלי שלכם.

לגבי התחזוקה חשוב לדעת שאם אתם מגיעים לבעל מקצוע לתיקון קרוואן או רכב חשמלי – בחרו בעל מקצוע אמין.

הוסף תגובה