כללי הבטיחות והזהירות ברכיבה על אופניים

כללי הבטיחות והזהירות ברכיבה על אופניים

אל לנו חלילה לזלזל באמצעי הבטיחות כאשר אנחנו רוכבים על האופניים. אמנם לא מדובר בכלי רכב עוצמתי, אבל עדיין מדובר על כלי תחבורה שיכול להיות מסוכן בשימוש בלתי זהיר ולא נכון.

האופניים הפכו להיות פופולאריים מאד בהיותם כלי תחבורה ידידותי לסביבה, בריא ונגיש. כאשר הומצאו האופניים החשמליים תפוצת הרכיבה על אופניים גדלה אף יותר. בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא אנשים המתניידים ממקום למקום באמצעות האופניים החשמליים. החל ממקומות מישוריים כמו מרכז הארץ, תל אביב וכלה במקומות הררים שונים כך שתוכלו לראות אופניים חשמליים בירושלים.

כללי הבטיחות

יש לחפש שבילים המיועדים לרכיבה על אופניים, אם אין בנמצא. סעו בצידי הדרך בזהירות מרבית. אין לרכב על המדרכות.

הצטיידו בלבוש מתאים, לא צבעים כהים מידי ובעל מחזירי אור על מנת שהנהגים האחרים יוכלו לראות אתכם.

ניתן למצוא מיגון לרוכבי האופנים כמעט לכל חלקי הגוף. אין צורך ללבוש את כולם, הכל תלוי בהתאם לסוג הרכיבה שאותו אתם מתכננים. אינו דומה נסיעה קצרה עם אופניים חשמליות בירושלים על מנת להגיע מהבית לעבודה, לנסיעה בשטח לא מיושב ומשובש.

לא לוותר על הקסדה יחד עם האופציות הרבות ישנם כמה מגנים בסיסיים שחובה ללבוש. לדוגמא, קסדה המגינה על הראש. גם מגני ברכיים ומרפקים הינם מגנים חשובים ביותר. ולרוכב אשר מבלה שעות רבות ברכיבה גם מגן למפרקי כף היד יהיו מומלצים.

אין לזלזל במגנים השונים, גם אם אנחנו רוכבים מנוסים, אין זה אומר כי אנחנו חסינים מפני פגעי הביולוגיה והטבע. הגוף שלנו איננו בלתי חסין לפגיעות ולשחיקה ולכן חשבו מאד להישמר ולהקפיד על כל אמצעי הבטיחו האפשריים על מנת שנוכל להמשיך לרכב בבטחה בכל רחבי הארץ בהתאם לרצוננו.

הפעילו את כל הקשב והחושים כאשר אתם רוכבים על קורקינט חשמלי על מנת שתוכלו לשים לב לסביבה שלכם. לשמור על האנשים סביבכם ולשמור על עצמכם. ישנם מקומות כמו למשל כאשר מדובר על אופניים חשמליים ירושלים, תנאי הרכיבה יכולים להשתנות מהר בין ירידות לעליות ולכן צריך לשים לב לכל פרט.

הוסף תגובה