כל הסוגים: דוד שמש או דוד חשמל

כל הסוגים: דוד שמש או דוד חשמל

קיימים לא מעט מכשירים הנמצאים בשימוש יומיומי ושעליהם אנו נותנים את דעתנו רק לעתים נדירות, אם בכלל, כשאנו חושבים על רמת המורכבות ורמת הנחיצות שלהם.

אלה הם דודי שמש וחשמל, שאותם ניתן למצוא פחות או יותר בכל בית מגורים בישראל. על פניו מדובר במכשירים פשוטים יחסית שתפקידם לנצל את אנרגיית השמש או אנרגיה חשמלית לצורך חימום המים שבדוד שמש. עם זאת, מדובר במערכות מורכבות מאוד ולכן ישנו מקום לדבר על חשיבות התאמת המערכות לצרכי המשתמשים.

הסוגים הרבים של דודי שמש ודודי חשמל

   דודי חשמל נבדלים אלו מאלו בין היתר בממדי הדוד, כלומר בגובהו, בעוביו ובקוטרו, בהספקה חימום של הדוד, בעובי שכבת הבידוד שלו, בצורת ההרכבה, בקוטר הצנרת, במתח החשמלי ועוד. כבר כאן ניתן להבין כי ספקטרום המחירים של דודי חשמל רחב ביותר וכי התאמה לא מוצלחת בין הדוד לצרכי החימום של המשתמש, כלומר רכישה של דוד גדול או עוצמתי מדי, עלולה לגרום לבזבוז אדיר של כסף.

השוני רב עוד יותר כשמדובר במערכות סולריות לחימום מים. בגדול מדובר בארבעה סוגים של מערכות בתחום זה:

מערכת תרמו סיפון במעגל פתוח, מערכת תרמו סיפון במעגל סגור, מערכת מאולצת ביתית במעגל פתוח או סגור ומערכת מרכזית מאולצת. כל אחת ואחת מהמערכות שהוזכרו לעיל בנויה בצורה שונה, כוללת מרכיבים אחרים ומתאימה לצרכים אחרים ולתנאי שטח אחרים.

גם כאן ניתן לראות כי ללא התאמה אופטימלית בין המערכת לבין תנאי השטח ודרישות הצרכן, כסף רב יושקע לחינם, וללא הידע הדרוש – הסיכוי לטעויות גבוה במיוחד.

התאמת פתרונות חימום מים – רק עם אמקור

זה הזמן להכיר את חברת אמקור סולר – אנרגיות סולריות בע"מ, מהיצרניות הגדולות ביותר בעולם של מערכות חימום מים באמצעות השמש. החברה עוסקת בתכנון, פיתוח וייצור שלקולטי שמש, דוד שמש ודודי חשמל עם מחליפי חום כבר יותר מארבעה עשורים ובמרוצת השנים הצליחה לגבש קו מקיף ומרשים של מוצרי איכות, העומדים בכל התקנים המחמירים ביותר בתחום, לרבות תו התקן של מכון התקנים הישראלי.

דודי שמש ודודי חשמל – מה מתאים לכם?

ניתן לציין שברוב המקרים, אלה גורמים חיצוניים שנכנסו לתחום הסולארי, כמו רבים מן המגזר החלקאי.עם זאת, גם במגזר הפרטי תוכלו ליהנות מהתקן שכזה, בהשקעה קלה.
אנשי המקצוע של החברה מתמחים בין היתר בהתאמה של פתרונות חימום מים לשימוש תעשייתי וביתי תוך מחויבות לשמירה על הסביבה ולניצולת האנרגטית הגבוהה ביותר האפשרית.לקבלת פרטים נוספים על דוד שמש ודוד חשמל ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ, אתם מוזמנים להתקשר
לטלפון 1800-700-970 וכן באפשרותכם להשאיר את הפרטים שלכם בטופס "צרו קשר" באתר ונציגי החברה ישובו אליכם בהקדם.

הוסף תגובה