כל הסיבות והטיפים להגשת מגשי פירות באירוע או באירוח

מגשי פירות הם חלק מהותי מכל אירוע, מחתונות ועד אירועי חברה. לא רק שהם מוסיפים נופך תוסס וצבעוני לשולחן, אלא שהם גם מספקים אלטרנטיבה בריאה לפינוקים מפנקים יותר. בין אם אתם קייטרינג מקצועי או מארחים אירוע חד פעמי, הנה כמה טיפים ליצירת מגש הפירות המושלם. הכנה.

ראשית, עוד לפני שמתחילים להרכיב את מגש הפירות, יש הרבה הכנה מעורבת. ראשית, החליטו באיזה סוג פרי אתם רוצים להשתמש. אם החלטתם על משלוחי פירות בבני עי"ש טריים הם תמיד יהיו אופציה נהדרת ויכולים להוסיף הרבה צבע למגש. אבל אתה יכול גם לבחור פירות יבשים או אפילו שילוב של שניהם. לאחר מכן, להחליט כמה פירות אתה צריך. באופן כללי, אתה צריך לתכנן על אחת של פירות לאדם, אלא אם כן אתה עושה מגש גדול. סידור מגשי הפירות – כשאתם מסדרים את מגש הפירות שלכם, הקפידו ליצור עיצוב מושך מבחינה ויזואלית. התחילו בבחירת מגוון צורות וצבעים, כגון בננות, תפוחים, תפוזים, ענבים ופירות יער. לאחר מכן, צור תבנית באמצעות הפרי. לדוגמה, אתה יכול למקם את התפוחים בתבנית מעגלית ולאחר מכן למלא את הפערים עם פירות אחרים. לבסוף, הקפידו להשאיר חלל ריק במרכז המגש למרכז, כמו אננס או אשכול ענבים. מצגת: לאחר סידור הפרי, הגיע הזמן לגרום לו להיראות מושך עוד יותר. הוסיפו למגש כמה גבעולי עשבי תיבול טריים, כמו נענע או בזיליקום, לקבלת פופ של צבע. אתה יכול גם להוסיף כמה פרחים אכילים עבור מגע ייחודי. אם אתם מרגישים יצירתיים במיוחד, תוכלו אפילו ליצור מעין זרים של פירות – על ידי סידור הפירות באגרטל או במיכל דקורטיבי אחר.

טיפים להגשת מגשי פירות – כשמדובר בהגשת הפרי, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו לספק מגוון אפשרויות כדי שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב. אפשר גם לספק כמה רטבים לטבילה שונים, כמו רוטב דבש או שוקולד, כדי להוסיף קצת טעם נוסף. לבסוף, הקפידו לספק מפיות או מגבות נייר כדי להקל על האורחים ליהנות מהחטיפים שלהם. יצירת מגש פירות יפהפה היא דרך נהדרת להוסיף מגע בריא וצבעוני לכל אירוע. עם קצת הכנה ויצירתיות, תוכלו להכין מגש שירשים גם את האורחים הבררנים ביותר. אז בפעם הבאה שאתם אחראים על האוכל, אל תשכחו לחשוב על משלוחי פירות בקרית מלאכי בכדי להוסיף פירות לתפריט שלכם!

הוסף תגובה