כל מה שחשוב וכדאי ומעניין לדעת על ויאגרה

כל מה שחשוב וכדאי ומעניין לדעת על ויאגרה

שמעתם אי פעם על סילדנאפיל? אם אתם לא רופאים, סביר מאוד להניח שאין לכם מושג מה זה בדיוק. אבל תאמינו או לא, אתם בהחלט יודעים מה זה. זהו השם הרשמי של אותן קפסולות מפורסמות שנקראות ויאגרה. ואחרי כל הפתיחה הזאת, נמשיך עם המון דברים שחשוב, כדאי ומעניין לדעת על תרופת הפלא המפורסמת.

הפתרון המוביל בעולם לאין אונות

לאורך השנים פותחו הרבה מאוד חלופות לויאגרה. חלקן היו טובות למדי, אחרות היו לא ממש מוצלחות. אבל שום דבר לא שינה את התמונה הבאה: התרופה המקורית לאין אונות הייתה ונותרה הצלחה חסרת תקדים. אותן גלולות כחולות ומפורסמות היו ונשארו הפתרון מספר אחד בעולם לאין אונות. בישראל, אגב, אימצו את התרופה הזאת בשמחה, ממש כמו במרבית מדינות המערב.

הזקפה עולה, המחיר יורד

כמו כל תרופה חדשה ומהפכנית, בתחילת הדרך היו לא מעט ספקות לגבי העניין. אבל השיפור בחיי המין עבר מפה לאוזן, כאש בשדה קוצים. ואם היה רק דבר אחד שהיווה בעיה מסוימת לחלק מהגברים, הרי שזה היה המחיר. לרוע המזל, הגלולה שנועדה להעניק חיי מין מספקים וזקפה חזקה נמכרה במחירים שלא היו נגישים לכולם וזה יצר כר פורה לזיופים. אבל עם הזמן, התגברות התחרות בתחום זה ולמען האמת גם ההצלחה הבלתי מבוטלת של הויאגרה הביאו לירידה במחיר.

תגלית מדעית שהתגלתה בטעות

למרות שמדענים היו רוצים שנחשוב שהחוכמה שלהם מרקיעה שחקים, למעשה המון תגליות נוצרו בכלל בטעות. הידעתם שאנטיביוטיקה לא פותחה במעבדות בזכות אלפי שעות מחקר? למעשה היא התגלתה בטעות, במקרה. אז מה הקשר לגלולת הזקפה המפורסמת, אתם בוודאי שואלים. אז אנו עונים כך: גם ויאגרה התגלתה בטעות. למעשה, בתחילת הדרך זו בכלל הייתה תרופה שנועדה לטפל בחולי לב. למרבה המזל, די מהר התגלתה תופעת לוואי משמשת. שיפור ניכר בחיי המין בזכות השפעה חיובית על מנגנון הזקפה בגברים.

מרשם רפואי או מוצר מדף

את התרופות נהוג לחלק לשתי קבוצות. קבוצה אחת כוללת את תרופות המדף (ללא צורך במרשם). קבוצה שנייה כוללת את התרופות שניתן לקבל אך ורק עם מרשם מרופא. באופן מסורתי, שייכות התרופות לשיפור חיי המין לאותן התרופות מהסוג השני. כלומר, יש צורך במרשם, רק אחר כך פניה לרוקח ורק כך אפשר לחזור הביתה עם אריזת הגלולות המספקות. אך כפי שקרה בחלק ממדינות העולם, יתכן מאוד שגם כאן, בקרוב, יהיה ניתן למצוא את התרופה הזאת גם על המדפים, וללא מרשם. נציין כי יש כבר כעת פתרונות חלופיים לשיפור חיי המין הנמכרים ללא מרשם. אך כצרכנים שרוצים ליהנות מחיי מין, חשוב לרכוש אך ורק תרופות בדוקות, איכותיות, שניתן להשתמש בהן לא רק בהנאה אלא גם ללא חשש.

ויאגרה, מיתוסים מול מציאות

החיים מלאים מיתוסים, וזה הופך אותם לדי מעניינים. ומכיוון שאותה גלולה קטנה וכחולה נחשבת לפיקנטית מאוד, היא צברה הרבה מאוד מיתוסים מאחוריה. במציאות, לתרופה יש השפעה חזקה על זקפה לאחר גירוי מיני. המיתוס שטוען שהיא גורמת לזקפה חסרת שליטה מופרך. במציאות, ויאגרה משפיעה על כלי הדם ומרחיבה אותם, כך שהיא מאפשרת חיי מין מספקים גם בגיל מתקדם. המיתוס שאומר שהיא משפיעה על הקוגניציה או מורידה את מנת המשכל מופרך באופן מגוחך אך מענג. לאחרונה, פורסם סיפור מרתק בכלי התקשורת מעבר לים. באירלנד, שם ניצב אחד ממפעלי ויאגרה הידועים בעולם, התלוננו אנשים בעיירה קטנה על כך שקיום המפעל מעורר זקפה בכלביהם של התושבים. אז מה אתם אומרים, מאמינים?

הוסף תגובה