לאלו אירועים מתאימים מגשי פירות?

לאלו אירועים מתאימים מגשי פירות?

אחד הקינוחים שהפך לאחד מכוכבי הערב באירועים שונים הם מגשי פירות. החל מיום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה, כנס, פגישה ועוד. רואים בהם את שלל הצבעוניות והריח של הפירות יחד עם היתרונות הרבים שלהם הופכת אותם לתוספת נהדרת לכל אירוע. ולכן, כאשר עורכים אירוע או מארחים בבית מגשי פירות תמיד מתקבלים בברכה, ולכן הם מהווים פתרון אידיאלי לקבלת הפנים או תמריץ לרחבת הריקודים, ובפרט כאשר מדובר על קינוח באמצעות מגשי פירות צבעוניים עם ריח נפלא. בנוסף, בניגוד למגש אירוח שכולל סוג אחד של מאכל, במגשי פירות ניתן להגיש מספר פירות טריים וחתוכים בעיצוב מרשים. 

כאמור, בתחום האירועים השונים אחד מהאטרקציות הבולטים של הערב הם מגשי פירות מעוצבים. כאשר מדובר על מגשי פירות טריים, חתוכים וטעימים וכמובן גם בריאים המעוצבים בטוב טעם הנשלחים אל מקום האירוע. מגשי אירוח מעוצבים שיהפכו כל סוג אירוע לאירוע מפליא, מתוק שהאורחים שלכם יזכרו אותן זמן רב. לכן, זה כדאי ומומלץ להזמין מגשי פירות בעבור אירועי בר/בת מצווה, חתונות, בריתות, אירוסין, אירועים עסקיים, כנסות, השקות הרמת כוסית בעבודה ועוד- מגשי פירות המותאמים באופן אישי לתפריט (מגשי פירות מתאימים גם לתפריט בשרי וגם לתפריט חלבי) מה שמבטיח שכולם יאכלו וייהנו.

ראשית, כאשר מתכננים אירוע בר/בת מצווה- אחד הפרמטריים המעסיקים את המארגנים של האירוע הוא -הקינוח. כלומר רבים מחפשים את הקינוח שיהיה גם איכותי גם בריא וגם טעים. ולכן, מגשי פירות הם הפתרון האידיאלי המתאים לכך. הרי שלפירות יש סוכר טבעי כך שהם מצליחים להחליף את הממתקים שאינם בריאים ( מה שבדרך כלל נוהגים להגיש באירועים כאלו). כלומר, הסוכר הטבעי מחליף את הסוכר המתועש והמראה המעוצב והצורות היפות גורמות גם לילדים קטנים לגשת אל המגש ולאכול מהפירות. אך כאשר מתכננים אירועי חתונות, ישנן שתי אפשרויות מרהיבות. האפשרות הראשונה היא מגשי פירות מעוצבים במגוון רחב של גדלים שונים וצורות מעניינות. האפשרות השנייה היא קיאק פירות כאמור, מגש עם גלגלים מלא כל טוב בשילוב פירות שיכול להוות נשנוש בריא לאורחים במהלך הריקודים בלי להתפשר על הבריאות והטעם- או כקינוח בסוף האירוע. לפיכך, מגשי פירות מושלמים לכל אירוע- הם יפים, טעימים בעלי אנרגיה זמינה וקלים לעיכול, כך שהאורחים נהנים מארוחה שהיא איכותית במיוחד וגם בריאה.

הוסף תגובה