למה חדלות פירעון הוא הליך יעיל?

חוק חדלות פירעון החדש הוא ההליך הרשמי אשר בא במקום הליך פשיטת הרגל. חוק חדלות פירעון נכנס לתוקף בחודש ספטמבר של שנת 2019. המטרה המרכזית והעליונה של הליך חדלות פירעון היא לשקם את החייב כלכלית ולעזור לו לקבל צו הפטר אשר פותר אותו מכל חובותיו, וכל זאת תוך כדי הליך שיקום כלכלי שכולל בתוכו צו תשלומים שמטרתו היא החזרת חלק מהחובות לנושים בהתאם ליכולתו הכלכלית של החייב. למעשה אפשר לומר כי הליך חדלות פירעון משקם את חיי החייב ומשפר את ההתנהלות שלו מבחינה כלכלית בצורה מיטבית ולכן, הליווי והסיוע של עורך דין חדלות פירעון היא חיונית וקריטית לצורך השגת היעדים בהליך חדלות הפירעון.

השיקום הכלכלי הוא מטרה מרכזית בהליך

הרעיון המרכזי שעומד בהליך של עורך דין חדלות פירעון הוא שינוי תפיסה ברמה הכלכלית בנוגע לאופן שבו מתנהל שוק האשראי בישראל. המחוקק מבין את הצורך בהליך כזה מאחר והרבה אנשים לוקחים הלוואות כאלה ואחרות, מבלי יכולת כלכלית לפרוע אותם. גם הקלות שבה אנשים מקבלים כרטיסי אשראי מחברות האשראי, גם היא מובילה אותם לפי התהום, מאחר והם מבזבזים מעבר ליכולת האמיתית שלהם. על כן, המחוקק מבין את הצורך החשוב לתת מענה הולם לכל האנשים שנקלעו לחובות, על מנת לאפשר לחייב להשתקם ולעלות על דרך המלך ולצמצמם את מידת הפגיעה בנושים, שאף הם נקלעו למצב שלא בטובתם.

ליווי משפטי הוא צורך חשוב

אם אתם חייבים חובות בגובה של עד 150,000 ₪, הליך חדלות הפירעון יתנהל אצל רשם ההוצאה לפועל. בתחילת ההליך תהיה לכם אפשרות לנסות להגיע להסדר עם הנושים. כבר בתחילת ההליך כדאי להיעזר בעורך דין חדלות פירעון מאחר ויש לו ניסיון רב בתחום חדלות הפירעון. עורך דין חדלות פירעון מומחה בתחום וינסה יחד איתכם להגיע להסדר עם הנושים, הסדר שיהיה מעולה עבורכם ומתאים ליכולות שלכם. עורך דין חדלות פירעון ידע לנהל את ההליך עבורכם באופן המיטבי ביותר ובעזרתו תקבלו בסוף ההליך את צו ההפטר המיוחל אשר פוטר אתכם מיתרת חובותיכם.

הוסף תגובה