למה ישראל עדיין לא מעצמה של רכבים חשמליים

למה ישראל עדיין לא מעצמה של רכבים חשמליים

בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים גילו כי חשוב לשמור על איכות הסביבה הגזים שפולטים המכוניות ועלות הייצור שלהן עולות בפגיעה בחי ובצומח ובסביבה. מין הסתם רבים מהמפתחים חשבו על רכב חשמלי שהוא יצליח לשמור על הסביבה ולכן חשמל אינו עולה הרבה וגם הוא פחות מזהם את הסביבה בוודאי כאשר מדובר בנושא של השוואה לרכב שעובד באמצעות מנוע.

 במאמר זה נגלה למה ישראל הכי מתאימה לרכב חשמלי ולמה בכל זאת עדיין אין הרבה רכבים כאלו בכבישי ישראל מאמר זה יעזור לגלות את הסיבות לכך. מאמר זה יעזור לרבים לגלות את העובדות על אודות רכב חשמלי בישראל.

ישראל הכי מתאימה לרכבים חשמליים

מחיר זול

כאשר מתייחסים בהשוואה אל רכבים רגילים הפועלים באמצעות דלק מדברים על רכב שעלות ייצורו היא יקרה וכמובן גם הגזים והדלק שהוא פולט משפיעים על הסביבה. כמו כן בנוסף לכך כי עלות הדלק לעומת עלות החשמל היא גבוהה.

כאשר מתייחסים לתשלומי המס על הרכב ברכב יד 2 שעובד על חשמל אין צורך לשלם מס גבוה לעמת רכב שעובד על דלק שמשלמים עליו 100 אחוז. זאת על מנת לעודד רכישה של רכבים כאלו. ישנם רכבים תפעולים כמו רכב תפעולי טוקטוק, ריגשה ריקשה קראוון וקרוואן.

יתרון לאקלים

בישראל שורר מזג אויר נח ברוב ימות השנה על אף שהיא מוגדרת כארץ חמה מאד עדיין היא מהווה את התנאים האופטימליים לסוללה בוודאי לעומת ארצות אחרות שבהן שוררים תנאי מזג אוויר שאינם מטיבים עם הסוללה בכך ישראל מהווה עם מזג אויר חם ונעים לאורך השנה וכך מצליחה להגדיל את אורך החיים של הסוללה.

יחד עם זאת רבים מקווים שאם הפיתוחים האחרונים והשכלולים יפתחו גם סוללות שאינן רגישות כאמור למזג האויר ברמה קיצונית.

ישראל עדיין לא מעצמה של רכבים חשמליים

בישראל יש הרבה רכבים תפעוליים רכב תפעולי כמו טוקטוק משל או רכבים תפעולים כמו ריקשה, ריגשה, או קראוון וקרוואן אך ברכבים חשמליים עדיין אין עלייה בעובדה שאין מספיק מודעות ואין מספיק מקומות לטעון את הסוללה.

חדשות bn

הוסף תגובה