הלבנת שיניים היא טיפול יופי המתבצע לעתים קרובות מול המראה בבית, אך ניתן לבצע זאת גם במרפאת רופא שיניים.

חלק מהאנשים מעוניינים לבצע הלבנת שיניים לפני שהם פוגעים בגיל העשרה, בעוד שאחרים רוצים לנסות זאת לאחר שסיימו לגדול. ניתן לבצע הלבנת שיניים לפני גיל 18, אך הדבר עשוי להיות תלוי במצב השיניים והחניכיים.

אם אתה מבוגר או צעיר המחפש לבצע הלבנת שיניים, עליך להתייעץ עם רופא השיניים שלך לייעוץ לגבי הזמן הטוב ביותר לעשות זאת. אחרי הכל, רופא השיניים שלך יודע מה הכי טוב לשיניים ולחניכיים.

כיצד ניתן לתת טיפול להלבנת שיניים לילד או לנער?

שיניים הן לרוב הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו באדם. לשיניו של ילד יכולות להיות השפעות חיוביות ושליליות הן על ההערכה העצמית שלו והן על אופן האינטראקציה שלו עם אחרים.

בכל הנוגע למשחת שיניים לילדים, יש לקחת בחשבון שני שיקולים: מהו הגיל של הילד וכמה משחת השיניים שלו הוא צריך ליישם.

כמה מומחים ממליצים להורים להתחיל לצחצח את שיניהם של ילדיהם ברגע שהם מתחילים לפתח אותן, בדרך כלל בסביבות גיל שנה. עם זאת, אם ילדכם מעל גיל שש, מומלץ לתת לו לצחצח בכוחות עצמו או לפקח עליהם במקום זאת.

הלבנת שיניים מינון ונעשה בין הגילאים 12-30

הלבנת שיניים היא הליך פופולרי לאנשים להלבין את שיניהם, אך ישנם מינונים וזמנים שונים המשתנים מאדם לאדם. ניתן לעשות זאת בכל גיל, אך ילדים מתחת לגיל 12 זקוקים לטיפול מיוחד.

בעבר, סוג הלבנת השיניים הנפוץ ביותר היה יישום חד פעמי. כעת, נפוץ יותר שאנשים מקבלים סדרת טיפולים לאורך ימים או שבועות כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

כיצד למנוע מהשיניים שלך להכתים

ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל להכתמת השיניים שלך. ביניהם, הגורמים המשמעותיים ביותר הם קפה, תה, יין אדום ועישון.

על מנת למנוע מהשיניים שלך להכתים, עליך להימנע ממשקאות אלו ולעשן ככל האפשר. אם אינך יכול להימנע מהדברים האלה או שכבר כתמו את השיניים שלך, עליך לנסות להלבין שוב. הימנע משימוש במברשת שיניים עם זיפים קשים מכיוון שהיא עלולה לגרום לשפשופים נוספים של אמייל השיניים ולהגברת הסיכון לכתמים בשיניים לאחר הלבנה.

הוסף תגובה