מגשי פירות במלונות

מגשי פירות במלונות

אם שמעתם את זה פעם אחת, שמעתם את זה מיליון פעם – אכלו יותר פירות. יחד עם זאת, לעתים קרובות, חלק מההוראות של "הצו" הזה לא נלקח באותה רצינות. אולי זה בגלל שאנחנו תופסים ירקות כבריאים יותר. או אולי זה מרגיש כמו רמאות לבחור באפשרות המתוקה יותר. אבל אין סיבה להרגיש אשמה. פירות וירקות מגיעים שניהם ארוזים עם אינספור יתרונות בריאותיים שרק התחלנו להגדיר. אבל בעצם אתם יכולים לקבל כמויות גבוהות יותר של כמה חומרים מזינים לכל פרי מאשר באותה כמות של ירקות.

כיצד יש לאחסן מגשי פירות במלונות?

אז ככה יש לאחסן מגשי פירות במלונות בחיפהשוטפים ומכינים כל פרי שלא משחים (ענבים, פירות יער, תפוזים, מלונים וכיוצא בזה). את כולם אפשר להכין מראש ולאחסן בכלים אטומים במקרר לפני ההגשה. מומלץ לעשות זאת עד שתיים עשרה שעות מראש. אם אתם רוצים ליצור את המגש שלכם מראש, השתמשו רק בפירות שלא ישחימו ועטפו את כל המגש היטב בניילון נצמד ואחסנו במקרר לפני ההגשה.

מדוע צריך על בסיס קבוע מגשי פירות במלונות?

הנה מדוע צריך על בסיס קבוע מגשי פירות במלונות – קודם כל, על מנת לעזור לכם להניע אתכם, כמה סיבות משכנעות מאוד לאכול את כמות הפירות המומלצת בכל יום –

  • רוב הפירות דלים באופן טבעי בשומן, נתרן וקלוריות. לאף אחד אין כולסטרול.
  • פירות הם מקורות לחומרים תזונתיים חיוניים רבים שנמצאים בצריכה נמוכה, כולל אשלגן, סיבים תזונתיים, ויטמין C וחומצה פולית.
  • תזונה עשירה באשלגן עשויה לסייע בשמירה על לחץ דם בריא. מקורות הפירות לאשלגן כוללים בננות, שזיפים מיובשים ומיץ שזיפים מיובשים, אפרסקים מיובשים ומשמשים, מלונית, מלון טל דבש ומיץ תפוזים.
  • סיבים תזונתיים מפירות, כחלק מתזונה בריאה כללית, עוזרים להפחית את רמות הכולסטרול בדם ועשויים להוריד את הסיכון למחלות לב. סיבים חשובים לתפקוד תקין של המעיים. זה עוזר להפחית עצירות. מזונות המכילים סיבים כמו פירות עוזרים לספק תחושת מלאות עם פחות קלוריות.
  • ויטמין C חשוב לצמיחה ולתיקון של כל רקמות הגוף מסייע בריפוי חתכים ופצעים, ושומר על בריאות השיניים והחניכיים.
  • אז אם אתם במלונות באשקלון, תהנו ממגשי פירות.

הוסף תגובה