מגשי פירות במלונות

מגשי פירות במלונות

אנשי מקצוע בתחום הבריאות יודעים שפירות הם תוספת מזינה, טעימה ונוחה ביותר לכל דיאטה. עם יותר מ-אלפיים זני פירות זמינים, אתם עשויים לתהות אילו מהם כדאי לבחור. כל סוג פרי מביא לשולחן ערכת רכיבי תזונה ויתרונות ייחודיים משלו. המפתח הוא לאכול פירות בצבעים שונים, משום שכל צבע מספק קבוצה שונה של חומרים מזינים בריאים.

איזה סוג לבחור מתוך מגשי פירות במלונות?

מגשי פירות במלונות בתל אביב עגולים או מלבנים יעבוד היטב. אתם יכולים להגדיל או להקטין את כמות הפירות שאתם משתמשים בהתאם לגודל המגש שלכם. אנחנו אוהבים להשתמש במגש לבן על מנת לתת לצבעים של הפירות לצוץ באמת. גם מגש כחול שמיים יוסיף באמת לנושא הקשת.

מה ההמלצות על מגשי פירות במלונות?

ואלו הן ההמלצות על הכנת מגשי פירות במלונות –

  • הוראות להכין מראש – סידורי מגשי פירות במלונות טריים צריכים להתבצע ביום של אם אפשר. עם זאת, ניתן לחתוך אננס או מלון ולאחסן בכלי אטום עד יומיים מראש. זה יקל על הרכבה מהירה של מגש הפירות ביום שבו אתם מתכננים להגיש אותו.
  • אחסון ושאריות פירות – כדאי להכין מגשי פירות במלונות ביום שאתם הולכים להגיש אותו, לכסות בניילון נצמד ולאחסן במקרר. שאריות פירות ניתן לאחסן במקרר ולאכול ביום-יומיים שלמחרת, או להקפיא ולהוסיף לדלי שייק.
  • הימנע מבננות, מתפוחים ומאגסים על מגשי פירות במלונות חתוכים כי הם משחימים במהירות. אם אתם משתמשים בהם, פורסים ומוסיפים אותם ממש לפני ההגשה.
  • מגשי פירות במלונות חתוכים ידידותיים לילדים – אם מכינים מגש פירות במיוחד לילדים, אנחנו אוהבים להקפיד על המאכלים הקלים לאכילה שהם אוהבים. אבטיח עם הקליפה לאחיזה קלה, תפוזים קטנים וחמודים שהם יכולים לתפוס וללכת, והרבה ענבים ופירות יער טעימים! זה מהווה תוספת פשוט מצוינת למסיבת יום הולדת ומוסיף מעט תזונה לאיזון העוגה והגלידה.
  • מגשי פירות במלונות טריים ידידותיים לילדים עם ענבים, אבטיח, פירות יער ותפוזים.

מה דעתכם על מגשי פירות במלונות שיש בהם תותים?

מגשי פירות במלונות בצפון שיש בהם תותים הם פרי עסיסי ואדום עם תכולת מים גבוהה. הזרעים מספקים שפע של סיבים תזונתיים למנה. תותים מכילים ויטמינים ומינרלים בריאים רבים. יש לציין במיוחד, שהתותים מכילים אנתוציאנינים, שהם פלבנואידים שיכולים לעזור לשפר את בריאות הלב. הסיבים והאשלגן שבתותים יכולים גם לתמוך בלב בריא.

הוסף תגובה