מגשי פירות במלונות

מגשי פירות במלונות

לפירות יש יתרונות בריאותיים רבים המסייעים במניעת סיבוכים כמו למשל – מכת חום, לחץ דם גבוה, סרטן, הפרעות לב וסוכרת. הם נלחמים ביעילות בהפרעות עור ומעודדים צמיחת שיער בריאה. תמיד מומלץ לאכול פירות טריים ובשלים על מנת להפיק מהם את התועלת המרבית. מגשי פירות במלונות הם החלק הבשרני האכיל של עץ או צמח שמכיל זרעים. פירות מגיעים במנעד נרחב של טעמים, כולל מתוק, חמוץ, מר מתוק ועוד רבים. מגשי פירות במלונות מקורות מצוינים לחומרים מזינים רבים הנדרשים לגוף שלכם.

מה תאמרו על אוכמניות בתוך מגשי פירות במלונות?

אוכמניות בתוך מגשי פירות במלונות ידועות בתכונות נוגדות החמצון והאנטי דלקתיות שלהן. במיוחד, הם עשירים באנתוציאנין, פיגמנט צמחי ופלבונואיד המעניק לאוכמניות את הצבע הכחול סגול האופייני להן. תרכובת זו מסייעת להילחם ברדיקלים חופשיים המזיקים לתאים שעלולים להוביל למחלות. מחקרים רבים הצביעו על היתרונות הבריאותיים של תזונה עשירה באנתוציאנינים, כמו לדוגמה – סיכון נמוך יותר לסוכרת מסוג 2, מחלות לב, עודף משקל, השמנת יתר, לחץ דם גבוה, סוגים מסוימים של סרטן וירידה קוגניטיבית .  לצורך העניין, מחקר שכלל למעלה ממאתיים אלף משתתפים ראה ירידה של חמישה אחוזים בסיכון לסוכרת מסוג 2 על כל שבעה עשר גרם של פירות יער עשירים באנתוציאנין שהם צרכו ביום. פירות יער אחרים עשירים באנתוציאנינים כוללים כדוגמת – פטל שחור, אוכמניות, סמבוק, דובדבנים וחונוברי.

האם יש מגשי פירות במלונות בשילוב עם סושי פירות?

אכן כן, יש מגשי פירות בבתי מלון בשילוב סושי פירות – סושי פירות הוא מאכל יפני עם מערך ספרטני – פירות או ירקות (לפעמים בשילוב), אורז, ולפעמים מעט אצות. זוהי דרך פשוטה להשוויץ בפירות ובירקות שלכם, כיוון שהשימוש רק בפירות או בירקות הוא הימור קטן. אם אתם משתמשים בסוג הפרי או הירק הלא נכון, ייתכן שהמנה לא תהיה טעימה במיוחד או אפילו תיכשל. בשל כך, אתם צריכים לבחור את הפירות והירקות שלכם בקפידה, ואתם צריכים להשתמש בסוג האורז הנכון. סושי פירות הוא טרנד חדש ביפן שסוחף את האומה. זו קערת פרי שנחתכת לחתיכות, מעורבבת עם אורז וחומץ, ואוכלים עם מקלות אכילה. זה אמור להיות טעים וממלא, בלי להיות כבד מדי.

הוסף תגובה