מגשי פירות במלונות

מגשי פירות במלונות

קיימות לפחות תשע משפחות שונות של פירות, כל אחת עם מאות תרכובות צמחיות שונות המועילות לבריאות. תאכלו מגוון סוגים וצבעים של תוצרת על מנת להעניק לגופכם את תערובת החומרים המזינים הדרושים לו. זה לא רק מבטיח מגוון גדול יותר של כימיקלים צמחיים מועילים כי אם גם יוצר ארוחות מושכות את העין.

מה המקום של תפוח בתוך מגשי פירות במלונות?

וזה הוא המקום של תפוח בתוך מגשי פירות במלונות בתל אביב – תפוח הוא אחד הפירות הפופולריים ביותר, תפוחים מלאים בתזונה. תפוחים עשירים בסיבים מסיסים ובלתי מסיסים כאחד, כמו למשל – פקטין, המיצלולוזה ותאית. אלה עוזרים לכם לנהל את רמות הסוכר שלך בדם, לקדם עיכול טוב ולתמוך בבריאות המעיים והלב. כמו כן, תפוחים מקור טוב לוויטמין C ופוליפנולים צמחיים, שהם תרכובות נלחמות במחלות הנמצאות בצמחים. בעצם, צריכת תפוחים באופן קבוע עשויה להוריד את הסיכון למחלות לב, שבץ, סרטן, עודף משקל, השמנת יתר והפרעות נוירולוגיות. שימו לב שרוב הפוליפנולים בתפוחים נמצאים ממש מתחת לעור, מכיוון שכך הקפידו לאכול אותו על מנת להפיק את היתרונות הגדולים ביותר.

איך מגיעים מגשי פירות במלונות?

מגשי פירות במלונות הם הדברים שמגיעים במגשי פלסטיק קטנים ומשמשים לאחסון פירות. בחלק מהמגשים הללו יש כמה תאים שבהם אפשר לשים כדורים או דברים אחרים. כמו למשל – אתם יכולים לחתוך את הפירות שלכם לחתיכות, לשים אותם במגשים, ואז אתם יכולים לאחסן אותם במקרר. חלק ממגשי הפירות שקופים, אבל רובם אטומים. ניתן למצוא מגשי פירות במלונות בים המלח בצבעים ובגדלים שונים, בהתאם למותג. ישנם מגשים עשויים זכוכית, פלסטיק, ואפילו מתכת. המטרה העיקרית שלהם היא לאחסן פירות ירקות, ולכן הם שימושיים מאוד.

מה דעתכם על מגשי פירות במלונות שיש בהם תותים?

מגשי פירות במלונות בוטיק שיש בהם תותים ממש מצוינים – תותים הם פרי עסיסי ואדום עם תכולת מים גבוהה. הזרעים מספקים שפע של סיבים תזונתיים למנה. תותים מכילים ויטמינים ומינרלים בריאים רבים. יש לציין במיוחד, הם מכילים אנתוציאנינים, שהם פלבנואידים שיכולים לעזור לשפר את בריאות הלב. הסיבים והאשלגן שבתותים יכולים גם לתמוך בלב בריא.

הוסף תגובה