מגשי פירות במלונות

מגשי פירות במלונות

אנחנו מאמינים כי שמעתם את זה כבר בעבר, אך צריכה של מגשי פירות במלונות בירושלים היא באמת מועילה לכם והיא חלק חשוב מתזונה בריאה. לפי דיווחי יודעי דבר, רק שניים עשר אחוזים מהמבוגרים במרחבי העולם אוכלים את המומלץ של אחת וחצי כוסות עד שתי כוסות פרי בכל יום. סטטיסטיקה כזו מאוד תמוהה – פירות מתוקים וטעימים וקל מאוד למצוא.

מפני מה יגנו עליכם מגשי פירות במלונות?

מגשי פירות במלונות יגנו עליכם מפני סרטן ומחלות אחרות – פירות רבים מכילים פיטוכימיקלים, שהם חומרים פעילים ביולוגית שיכולים לסייע בהגנה מפני מחלות מסוימות. זה אומר שאתם יכולים להוריד את הסיכון שלכם לסוכרת סוג 2, לשבץ מוחי, למחלות לב, ללחץ דם גבוה ולסרטן על ידי הוספתם לתזונה שלכם.

מה המעלות של מגשי פירות במלונות?

ואלו הן המעלות של מגשי פירות במלונות –

  • מגשי פירות במלונות באשדוד עשירים באשלגן, דבר שחשוב לשמור על מווסת לחץ הדם.
  • ויטמין C, נוגד חמצון רב עוצמה, נמצא בשפע בפירות, דווקא בפירות הדר. הם נצרכים באופן נרחב עבור הצטננות, ריפוי פצעים, עור בריא, שיניים, חניכיים, ועל מנת לשמור על בריאות מערכת הלימפה.
  • פירות יבשים הם משלשלים מצוינים והם גם תרופה טבעית מצוינת למצבים אנמיים, חמצת, חום וחולשה מינית. הם עוזרים בעלייה בריאה במשקל ומקדמים בריאות העיניים, השיניים והעצמות.
  • מגשי פירות במלונות הם מקור עשיר לחומצות פוליות, שהיא חומר התזונה החשוב ביותר לנשים בהריון. פולאט ידוע כמפחית את הסיכון למומים בצינור העצבי, אננספליה וספינה ביפידה המתרחשים במהלך התפתחות העובר.

מה היתרונות של תפוזים שמוגשים באמצעות מגשי פירות במלונות?

הנה הם היתרונות של תפוזים שמוגשים באמצעות מגשי פירות במלונות באשקלון

תפוזים ידועים בתכולת ויטמין C הגבוהה שלהם, המספקים תשעים ואחד אחוזים מה- DV בפרי בודד. הם גם עשירים באשלגן, חומצה פולית, תיאמין (ויטמין B1), סיבים ופוליפנולים צמחיים. בהתאם להרבה מחקרים שנעשו בנושא, נמצא כי צריכת תפוזים שלמים עשויה להוריד רמות של דלקת, לחץ דם, כולסטרול וסוכר בדם לאחר הארוחה. למרות שמאה אחוזי מיץ תפוזים מספק נפח גבוה של חומרים מזינים ונוגדי חמצון, הוא בדרך כלל חסר סיבים תזונתיים.

הוסף תגובה