מגשי פירות- הקינוח פרווה הנהדר שמשתלב עם כל מנה

מגשי פירות- הקינוח פרווה הנהדר שמשתלב עם כל מנה

בשנים האחרונות אנו רואים כי מגשי פירות הפכו כחלק בלתי נפרד באירועים. ואכן, הפופולאריות של מגשי הפירות נובעים בין היתר מהעובדה שכל סוג כזה או אחר של מגשי פירות הוא שילוב בין בריאות לפינוק: מצד אחד, מגש מפנק של פירות העונה ופירות אקזוטיים בצבעים שונים ומצד שני מלוא בריאות בכל פרי המרכיב את המגש. יחד עם זאת, בדומה לכל משלוח של מתנה אישית אחרת, גם משלוח של מגשי פירות למטרת משלוח כזו או אחרת, חייב להיעשות בהתאם למספר כללים מנחים, שרק חברה המתמחה תוכל לספק לכם את זה על הצד הטוב ביותר עבורכם. בנוסף, אם אתם שוברים את הראש על הקונספט של האירוע, לא בטוחים כיצד הוא יראה או מהי הדרך הטובה ביותר ליצור שילוב נכון של מנות על השולחן – מגש פירות יבשים לאירועים מהווים את הפתרון הכמעט מושלם עבורכם. הפירות הצבעוניים משתלבים באופן מופלא עם מנות מגוונות – החל ממנות דגים, דרך גבינות ועד לקישים מסוגים שונים. הפירות, כשהם חתוכים באופן אסתטי, מהווים מעין שיפודים מושלמים לאירוע, והאורחים שלכם יכולים פשוט להניח מספר פירות לבחירתם על הצלחת, להוסיף מנות נהדרות נוספות ופשוט ליהנות לכל אורך האירוע ממצג קולינרי נהדר.

היום ניתן לשלב במגשי הפירות גם פירות יבשים שכולם אוהבים. כאמור מגוון הפירות היבשים משלבים בתוכם מספר יתרונות בריאותיים ההופכים כל פרי יבש לממתק של הטבע. בתהליך הייבוש של הפרי, אומנם חלה עלייה בכמות הסוכר המצויה בו, אך צריכה במינונים הנכונים ממנו לא תזיק לכם. במקביל, תהליך הייבוש של הפרי מוביל לעלייה בכמות הסיבים התזונתיים בפרי והדבר מסייע רבות לשיפור תפקודה של מערכת העיכול ואף מסייע לאילו המנסים לשמור על משקל גוף תקין.

לסיכום, בתחום מגשי הפירות מעוצבים לאירועים או לאירוח- יש מגוון נרחב של אפשרויות לעיצוב ומכל סוג. בנוסף, מגשים אלו יכולים להיות מוצבים בכניסה לאירוע ולהוות חלק בלתי נפרד מעמדות הטעימות של הקייטרינג באירוע. מגשים אלו מגיעים בעיצוב ססגוני המכניס המון צבע לכל אירוע, כאשר את גודל המגש ניתן להתאים למספר המשתתפים באירוע.

הוסף תגובה