מגשי פירות מעוצבים לאירועים בשילוב מנצח של קיאק פירות

מגשי פירות מעוצבים לאירועים בשילוב מנצח של קיאק פירות

מקיימים אירוע בקרוב ומחפשים אטרקציה מפתיעה? חשבתם על קיאק פירות אקזוטי ועשיר אשר יפרוץ לרחבת הריקודים באירוע – יספק אטרקציה מרעננת לשדרוג האירוע. על שולחנות האירוח מגשי פירות מעוצבים ירשימו כל אורח, אך קיאק פירות יהפוך את האירוע לאירוע מקפיץ ממש כמו בסרטים. ואולם, לא כל חברה יכולה להרשים את האורחים עם קיאק פירות מושקע. קיאק פירות כזה יהיה עם מגוון רחב ביותר של פירות, לעיתים מדובר על כמות של עשרות קילוגרם. בהמשך נפרט על שלושה סוגי פירות שכדאי מאד שיהיו בקיאק הפירות שלכם ועל תוספות שונות ומעניינות שישדרגו את קיאק הפירות שלכם ויגרמו לאורחים לפתוח את פיהם בתדהמה וכל אדם גם מי שאינו מחבב פירות בדרך כלל ישמח לטעום מהם.

התוספת הראשונה הפופולרית היא פירות העונה- מגשי פירות בכלל ומגש פירות  קיאק פירות בפרט צריך להכיל מגוון רחב של פירות טריים וטעימים אין יותר טוב מהפירות שנשבחה בהם ארץ ישראל ובפרט בפירות העונה. לפירות העונה יש מגוון רחב של יתרונות הם מלאי עסיס הם בשלים טריים ומתוקים. שהרי פירות העונה יכולים לכלול ענבים בשלל סוגים וטעמים, תפוחים, פירות הדר, זיתים, תמרים ותאנים טריים ועוד. פירות שונים הגדלים בעונה בקיץ כדאי לנצל עונות של פירות קיץ ייחודיים כמו מנגו ומשמש ולהביא אותם שלמים כמו שהם אל מגש הפירות. בנוסף, הצבע הכתום והבשרניות של המשמש תוסיף יופי של מראה למגשי פירות בכלל וקיאק פירות בפרט. כאמור, לפירות העונה יש יתרונות רבים על פני פירות אחרים בכך שהם טריים ואיכותיים במיוחד.

התוספת השנייה המומלצת היא- פירות טרופיים. פירות טרופיים הם הדרך להכיר תרבויות חדשות ולהנות מאכל אחר עם טעמים שונים וריחות מיוחדים לעיתם מעט לא נעימים. הפירות הטרופיים שבסלסלת פירות בכלל ובקיאק פירות בפרט מוכרים היטב חלקם יותר וחלקם פחות בקיאק פירות יהיו הפירות הטרופיים הבאים דקל הקוקוס, פפאיה, ליצ'י, מנגו, דוריאן  וקשיו- אלו פירות ייחודיים שכמעט ולא נמצאים בארץ אך הם טעימים מאד וייחודיים במיוחד.

התוספת השלישית הייחודית היא- פירות מארצות שונות. כאמור, בסוגי מגש פירות בכלל ובקיאק פירות בפרט צריך להקפיד מאוד על פירות נדירים ואיכותיים במיוחד כמן למשל : פטל צהוב , דובדבן חמוץ , פירות נדירים במיוחד. ככל שמשלבים יותר פירות נדירים עם טעמים ייחודים ומעניינים כך קיאק הפירות יהיה מושלם ומרשים ביותר.

הוסף תגובה