מגשי פירות מתאימים לכולם

כל אדם שמארגן כנס או אירוע יודע שיש להשקיע רבות על מנת שהאירוע יהיה מוצלח. רבים אינם שמים דגש בדרך כלל על הכיבוד. ואלו ששמים לב אינם מתייחסים בהכרח לכאלו שאינם יכולים לאכול חלקם של מאכלים. לאלו שמארגנים אירוע ומעוניינים בקינוח טעים וגם בריא וכזה שיתאים לכולם מגשי פירות מושלמים לדבר.

במאמר זה נמנה את הסיבות לכך שמגשי פירות מתאימים לכולם נתייחס אל טעמם כשרות ואלרגיות שונות ומחלות שונות. מגשי פירות מעניקים למארח שקט נפשי בידיעה כי כל האורחים יוכלו להנות מהפירות המתוקים ולכל אורח ימצא תחליף למחלתו יחד עם זאת חשוב להתייעץ אם ידוע על אלרגיות מסוימות.

הפירות מתאימים לילדים קטנים ולגיל השלישי

ילדים קטנים אינם יכולים לאכול עוגות שלמות וכן מבוגרים פעמים רבות הם מתקשים מאד לאכול פירות שלמים .כאן היתרון של מגשי פירות בא לידי ביטוי מגשי פירות מגיעים חתוכים לפלחים ולצורות קטנות . בנוסף לכך הם גם רכים כך שגם חסרי שיניים יכולים לאכול אותם.

הפירות מתוקים

בפירות יש  סוכר טבעי סוכר זה מתאים לחולי סוכרת. היא מחלה שבה הגוף לא מצליח לייצר אינסולין.  יש להקפיד על תזונת דלת סוכר ובמקרים מסוימים גם על טיפול תרופתי .

 הפירות מכילים סוכר טבעי ולכן הם טובים מאד לאלו המעוניינים לאכול פרי מתוק. הפירות מגיעים במנות מדודות ניתן להשגיח כי לא אוכלים כמות גדולה מידי.

פרווה

מגשי פירות אינם חלביים הם פרווה ולכן ניתן להגיש אותם באירועים לאחר ארוחה בשרית וחלבית או בכנסים שונים שבהם יש לאחר מכן ארוחה בשרית או חלבית עשירה.

מתאימים לאלרגיות שונות

הם מתאימים במיוחד לאלרגיות שונות לחל או לגלוטן ולכן בעלי אירוע שיודעים כי לאורחים שלהם יש מחלה או רגישות כזו או אחרת.

 כדאי להם  להזמין מגשי פירות העונים על כל הצרכים האלו. יחד עם זאת חשוב להזכיר כי במידה וידועה רגישות לפירות שונים חשוב מאד לא לכלול אותם בהזמנה של מגש הפירות על מנת למנוע אי נעימות באירוע עצמו.

הוסף תגובה