מהי הידרופוניקה מסחרית ואיך חשוב להיערך לה?

כשמדברים על השוק המסחרי ההידרופוני, מדברים על אין ספור אפשרויות ושיטות וביניהן גם גידול הידרופוני סופח לחות. תחום שהפך יותר ויותר מבוקש וכיום תופס נתחי שוק גדולים ביותר בארץ ובעולם.

רוצים להקים גידול מסחרי משל עצמכם ולא יודעים מאיפה להתחיל? אין לכם מושג האם תאורה לגידול צמחים מספיקה או שאולי אתם צריכים נורות לד לגידול צמחים באזור? הנה כל מה שחשוב שתדעו על השוק ההידרופוני, השוק שתופס תאוצה ומביא נתחי שוק בלתי מוגבלים לתוך הסיפור המדהים הזה.

רוצים לבנות או להקים מערך מסחרי שכזה? אין לכם מושג מה צריך לעשות משלב התכנון ועד לשלב של ההקמה עצמה? כמה דברים על גידול הידרופוני, נורות לד לגידול צמחים והכי חשוב מקום נכון ורווי אור.

הידרופוניקה מסחרית? מה היתרון בזה?

נורות לד לגידול – כפי שהבנתם, גידול הידרופוני מסחרי מאפשר לכם אין ספור יתרונות ונוכח העובדה כי הוא תופס תאוצה יותר ויותר אנשים תוהים למה וכיצד. כאמור, שיטה זו מביאה לא מעט יתרונות ולא במקרה שבוחרים לסחור בה. מבין כל השיטות מדובר בשיטה חסכונית ולא רק במים, היא מבטלת את המיקום על האדמה, מבטלת את רכישת השטח, חוסכת בדשן ובסופו של דבר מבטלת עוד העסקה של כוח אדם.

יתרון נוסף קשור באיכות הסביבה לרבות שימוש קטן יותר בחומרי הדברה- זאת נוכח שימוש בהדברה ירוקה. בנוסף, התפעול הוא קל וכאמור, ניתן לגדל בכל מקום שרוצים ללא הגבלה. אלו הן למעשה כל הסיבות מדוע כדאי גם לכם לבחור בתוצאה הטובה ביותר- גידול הידרופוני מסחרי.

אילו חוות לגידול מסחרי קיימות?  

חווה מסחרית אחת תדבר על NFT תעלות ורטיקלי, כך למעשה מתבצע הגידול על פי גידול בגובה – זאת בכדי לנצל כמה שיותר את השטח המסחרי שלכם.

נורות לד לגידול חווה נוספת הינה שיטת NFT תעלות אופקיות אשר תייצרנה גידול בתוך התעלות והעבודה אף היא תתבצע בגובה המותניים. שיטה נוספת הינה שיטת הרפסודה שהיא על גבי משטח הצפה ומתאימה גם לגידול צמחים בבריכה ואילו חווה נוספת והאחרונה הינה גידול בתוך מבנה עם תאורה או לדים.

הוסף תגובה