מהן נורות לד לגידול, וכיצד הן פועלות באופן שונה מנורות גידול מסורתיות?

נורות LED לגידול הופכות יותר ויותר פופולריות כחלופה לאורות גידול מסורתיים. נורות LED חסכוניות יותר באנרגיה, מחזיקות מעמד זמן רב יותר ומספקות ספקטרום אור ממוקד יותר לצמחים. נורות LED גם מייצרות פחות חום, מה שהופך אותן לבטוחות יותר לשימוש בסביבות גידול פנימיות. LED מייצג דיודה פולטת אור. דיודה היא מכשיר מוליכים למחצה הממיר אנרגיה חשמלית לאור.

נורות לד מורכבות ממספר דיודות שכל אחת מהן פולטת צבע שונה של אור. זה מאפשר לנורות LED לייצר מגוון רחב של צבעים, כולל אדום, כחול ולבן. נורות LED חסכוניות יותר באנרגיה מאשר מנורות גידול מסורתיות מכיוון שהן מייצרות יותר אור בפחות אנרגיה. המשמעות היא שניתן להשתמש בנורות LED כדי להפיק את אותה כמות אור כמו נורות גידול מסורתיות תוך שימוש בפחות חשמל. נורות LED גם מחזיקות מעמד זמן רב יותר מנורות גידול מסורתיות, כאשר חלק מהנורות מחזיקות מעמד עד 50,000 שעות. נורות LED מספקות גם ספקטרום אור ממוקד יותר לצמחים. אורות גידול מסורתיים פולטים ספקטרום רחב של אור, מה שיכול להיות בזבזני עבור צמחים שזקוקים רק לצבעים מסוימים של אור. ניתן להשתמש בנורות LED כדי לספק ספקטרום אור ספציפי יותר, המאפשר לצמחים לקבל את צבעי האור המדויקים להם הם זקוקים לצמיחה מיטבית.

נורות LED גם מייצרות פחות חום מאשר נורות גידול מסורתיות, מה שהופך אותן לבטוחות יותר לשימוש בסביבות גידול פנימיות. זה חשוב במיוחד עבור מערכות הידרופוניות, שבהן יותר מדי חום עלול לפגוע בצמחים עדינים. נורות LED גם מייצרות פחות חום מאשר נורות גידול מסורתיות, מה שיכול לעזור להפחית את העלות של קירור סביבת גידול מקורה. לסיכום, נורות לד לגידול הופכות פופולריות יותר ויותר כחלופה לאורות גידול מסורתיים. נורות LED חסכוניות יותר באנרגיה, מחזיקות מעמד זמן רב יותר ומספקות ספקטרום אור ממוקד יותר לצמחים. נורות LED גם מייצרות פחות חום, מה שהופך אותן לבטוחות יותר לשימוש בסביבות גידול פנימיות.

הוסף תגובה