מה אם אפשר יהיה להאיץ את העבודה במחסן בקלות?

מחסן שמתנהל בעצלתיים הוא בדרך כלל לא מחסן עם יכולות אדפטציה מדהימות והוא בדרך כלל לא מחסן שמגיע לקצב עבודה אשר מצליח לעמוד בציפיות. עכשיו, אתם נכנסתם עם שיטות ניהול חדשה לתוך המחסן שלכם וחשוב לכם לשנות את ההתנהגות שהייתה עד היום בשביל לשפר את קצב העבודה במחסן ועדיין לא לגרום נזקים פיזיים לעובדים שלכם, בוודאי אם מדובר על סחורה כבדה מאוד ורגישה מאוד. על כן, המטרה שלכם היא למצוא פתרונות שינוע ומערכות הרמה\ת סחורה הידראוליות אשר נותנות מענה שלם ומושלם לצרכים של הצוות ויוצרות חוויית עבודה הרבה יותר קלילה והרבה יותר איכותית, אשר מצליחה בסופו של תהליך לשפר את קצב העבודה במחסן כולו.

אם אתם יכולים – השקיעו בשיפור יכולות המחסן שלכם

ברגע שיש לכם תשתיות לוגיסטיות מתאימות תפסיק השינוי שאתם צריכים לעשות במחסן שלכם לא צריך להיות שינוי עומק. יש כבר עגלות שינוע, יש פתרונות הרמה ויש עובדים שמבינים איך אפשר לעבוד בגובה בצורה בטיחותית מבלי לסכן את עצמם ואת הסחורה. כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה הוא לבנות את תהליך הגידול על בסיס הכנסה של צוות מלגזה וכך להאיץ את קצב העברת הסחורה מפס הייצור אל המחסן ובסופו של יום גם אל רמפת ההעמסה של הסחורה אל המשאיות. וזו היא כבר משימה הרבה יותר פשוטה מאשר להקים מחסן יש מאין ולהתמודד עם מגוון עצום של צרכים לוגיסטיים חדשים שאתם צריכים ללמוד ברגעים ספורים.

תוכנית גידול רוחבית, ורב שנתית

לטווח הרחוק, אתם חייבים לבנות תוכניות גידול רב שנתיות שלוקחות בחשבון גם רכש וגם את קצב העבודה שאתם רוצים לייצר. בצורה כזו, ניתן להתאים כבר היום את הרכישות שאתם מבצעים בשביל לצמצם את מרווח טעות בהמשך הדרך ולדאוג לכך שיהיה לכם את סוג המלגזה הנכון ביותר לפעילות במחסן. אז אל תהססו להתייעץ עם אנשי צוות מקצועיים ולוודא שאתם לוקחים החלטות נכונות שמשרתות את האינטרסים שלכם בטווח הארוך, כאשר אתם מעוניינים לקדם את החברה לרמה המקצועית הבאה.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה