מלון בוטיק בישראל

מלון בוטיק                                                       

שירות אישי מהווה את חוד החנית, וחשיבות עליונה, בשירות שניתן במסגרת של מלון בוטיק, וזאת משום שהיותו מספק שירות אישי מתבטא במהות שמבדילה בינו לבין כל בית מלון רגיל. בני האדם, אשר חפצים לקבל שירות איכותי בוחרים בדרך כלל להתארח במלון בוטיק, וזאת משום שהם מרגישים שסביבה יותר קטנה, מותאמת באופן אישי ואף אינטימית פונה לרצון בחירה שלהם בהתאמה אישית. ההצלחה של מלון הבוטיק קשורה בעובדה שהאורחים ינצרו את הרגעים שבו לעד, בעודם נהנו לקבל יחס אישי, כאשר הם קיבלו מענה על כל הצרכים או המאוויים המסוימים שהביאו לשביעות הרצון המלאה שלהם. מכורח ההגדרה של מלון הבוטיק, זאת היא האחריות המובילה של צוות העובדים לספק מענה לכל אותן דרישות ספציפיות של אורחי מלון הבוטיק.

האם מלון בוטיק קם ועומד על אישיות?

לא קיים כל עוררין על כך, כי מלון בוטיק קם ועומד על אישיות, מכורח היותו בית מלון נושא, שמכיל ברובו אישיות מסוימת, אשר נוטה לשקף הדר וקסם למכביר. רוב מלונות הבוטיק מאוכלסים במבני מורשת או במבנים ישנם, שטופי תענוג או תהילה של התקופה המודרנית. יחד עם זאת, חלק מהם עדים לרמה המתקדמת של האדריכלות בעידן המודרני. חרף העובדה שהמאפיינים הכלליים או המשותפים של מלונות בוטיק השיקים או האופנתיים, הם עדיין משקפים בהכרח את הרקע התרבותי ואף הפוריות של המקום, בעודם מציעים כל מיני סגנונות של חדרים שמתומחרים בתג מחיר שווה לכל נפש. כל חדרי מלונות הבוטיק מציעים ערב רב של יוקרה, קסם או יופי, שיש בכוחם לרענן ולחדש את הכוחות שלכם בשהייה בהם.

מה הגודל הממוצע של מלון בוטיק?

מבחינת הגודל הממוצע של מלונות בתל אביב, צריך להבין שהוא הרבה יותר קטן מכל מאפיין של בית מלון רשת מסורתי. במרבית מלונות הבוטיק קיימים מתחת למאה או גם לחמישים חדרים. במלון כה קטן צוות העובדים מסוגל לגמרי לדאוג לכל הצרכים של הלקוחות באופן אפקטיבי יותר, בעודו עשוי גם לספק להם שירות מותאם אישית, על פי הצרכים, הדרישות והבקשות שלהם. הסביבה הכול כך קטנה, כמו גם הכה אינטימית של מלון הבוטיק תגרום לאורחים שבו להרגיש הרבה יותר מפונקים ברמה האישית ונוחיות במיטבה.

הוסף תגובה