משלוח זר פרחים מרהיב שתמיד נשמח לקבל

זרי פרחים הם דרך פופולרית להוסיף צבע, יופי וניחוח לכל אירוע. בין אם אתם יוצרים זר לאירוע מיוחד, כמו חתונה או מסיבת יום הולדת, או סתם מחפשים להאיר את הבית שלכם, סידור זרי פרחים יכול להיות פעילות מהנה ויצירתית. עם זאת, יצירת זר יפה דורש יותר מסתם הדבקת צרור פרחים באגרטל. כאמור, סידור זרי פרחים הוא אומנות הדורשת יצירתיות, עין לצבע ועיצוב והבנה של מאפיינים של פרחים שונים. זר מסודר היטב יכול להביא יופי ושמחה לכל חלל, בין אם זה בית, משרד או אירוע. בהמשך אספנו לכם כמה טיפים איך לסדר זרי פרחים כמו מקצוען.

השלב הראשון בסידור זר פרחים הוא בחירת הפרחים הנכונים. קחו בחשבון את האירוע, העונה ואת ערכת הצבעים של האירוע. לדוגמה, זר של חמניות בהירות יהיה מושלם עבור חתונת קיץ, בעוד זר של ורדים אדומים עמוקים יהיה אידיאלי לחגיגת יום האהבה. כמו כן, חשוב לבחור פרחים בעונה ובשיא טריותם. זה יבטיח שהזר יחזיק מעמד זמן רב יותר ויראה במיטבו. לאחר שבחרתם את הפרחים שלכם, הגיע הזמן להתחיל לסדר אותם. המפתח לזר יפה הוא ליצור תחושה של איזון והרמוניה. התחל בהנחת הפרחים הגדולים ביותר במרכז הזר, ולאחר מכן הוסף פרחים קטנים יותר סביבם. זה ייצור נקודת מיקוד לזר ויעניק לו תחושת עומק וממד.

לאחר מכן, שקול את צורת הזר. זר עגול מושלם לאירוע מזדמן, בעוד שאירוע רשמי יותר עשוי לדרוש זר פרחים מדורג. זר הפרחים המדורג נוצר על ידי מתן אפשרות לפרחים להתגנב על דפנות האגרטל, וליצור מראה דרמטי יותר.

כאמור, בזמן סידור הזר פרחים, שימו לב לערכת הצבעים. חשוב שיהיה איזון של צבעים, ללא צבע אחד ששולט בזר. אתה יכול להשיג זאת על ידי שימוש בגלגל צבעים, שיכול לעזור לך לבחור צבעים משלימים. לדוגמה, אם יש לך זר של ורדים צהובים, אתה יכול להוסיף דלפיניום כחול או ליזיאנטוס סגול כדי להשלים את הצהוב. לאחר סידור הפרחים, חשוב לשמור על טריות הזר. לשם כך, הקפידו לחתוך את הגבעולים בזווית ולהניח אותם מיד במים. להחליף את המים כל יום מחדש.

הוסף תגובה