מתחתנים? מתכננים להפיק אירוע באופן עצמאי?- איזה קינוח נהוג באירועים שכאלו?

מתחתנים? מתכננים להפיק אירוע באופן עצמאי?- איזה קינוח נהוג באירועים שכאלו?

מגשי פירות זה הטרנד היום, בדרך כלל בכל אירוע שנעשה באולם ובפרט באירוע חתונה יש בר קינוחים שבו יש בדרך כלל או עוגות ומתוקים או בר פירות. כגון: עוגות חתוכות, עוגיות ססגוניות וקינוחי כוסות– מדובר על עוגות או עוגה גדולה המעוצבת באופן מרשים ומיוחדת ומותאמת לחתן כלה, או קינוחי כוסות שיכולים להכיל מגוון רחב של קינוחם כמו מוס בטעמים שונים, שוקולדים שונים. החיסרון בקינוחים אלו שיש לחתוך בסכין את העוגה הם גורמים ללכלוך וגם מכילים סוכר ושומן רווי שרבים לא מעוניינים בכך.

שנית, יש את מגשי פירות  מעוצבים– חלקם מוסיפים גם מגשי פירות מרעננים ובריאים המעוצבים במיוחד לאירוע. אך יש למגשי הפירות גם שלושה אפשרויות מהממות לשילוב:

בר אירועים- אם אתם לא מעוניינים בקינוחים הרגילים ורוצים להפתיע בבר קינוחים מרשים במיוחד הרשו לנו להמליץ לכם על ההפתעה שלנו: בר פירות לאירועים- בבר האירועים תוכלו למצוא את כל היתרונות שתמיד חלמתם עליהם קינוח איכותי ומעוצב טעים ובריא שכולם אוהבים ושמתאים לכל אירוע.

קיאק פירות שהוא למעשה סושי פירות גדולים במיוחד בעיצוב ייחודי. כאמור, מדובר על קיאק ענק העשוי מעץ יוקרתי כולו מלא בפירות טריים ואיכותיים שנבחרו במיוחד למטרה זו. בקיאק פירות זה  יהיו מאות פירות בטעמים שונים וסוגים שונים של פרות טריים ומובחרים חתוכים בצורה מזמינה.

האפשרות השלישית המומלצת לאירוע שלכם, קינוח איכותי שיתאים לכולם וכדאי לכם להכיר גם את היתרונות הרבים שלו, כאמור מדובר על סושי פירות. לכן אם אתם מעוניינים לחרוג מעט מהקינוחים הסטנדרטים המוגשים בחתונות כמו עוגות, עוגיות בטעמים שונים וקינוחי כוסות מרהיבים ולענג את האורחים שלכם בטעם נפלא מגשי סושי פירות הם המושלמים ביותר לכך מדובר לא רק על מראה ייחודי אלא גם על טעם נפלא וערב לחיך, וכן יש להם מראה אלגנטי וייחודי והם גם טעימים ניתן לשלב אותם אם רטבים שונים של פירות ואפילו שוקולד.

לסיכום, יש הרבה יתרונות להזמנת משלוח של מגשי פירות לאירועים ובפרט כאשר מדובר באירוע של חתונה- סלסלת פירות מעוצבים משולבים עם סושי פירות וקיאק פירות יעשו את כל ההבדל. מלבד לטעם הטעים של הפירות, וכן ריח הפירות המשכר וצבעם המרהיב.

הוסף תגובה