מתיחות פנים – כל מה שצריך לדעת

מתיחות פנים – כל מה שצריך לדעת

האפשרות להשיג מראה צעיר וחיוני בעור הפנים היא צורך חיוני, ותוכלי באמצעות מתיחות פנים להגיע לתוצאות מרשימות מאוד ולהחזיר לעור הפנים שלך את המראה הצעיר. יש מי שמכנים את תהליך מתיחת הפנים בשם הרמת פנים. ככלל, ניתוח מתיחת פנים מאפשר להרים את עור הפנים שנפל עם השנים, והוא כולל גם הסרת עודפי שומנים וייצוב שרירי הפנים. התוצאה שמתקבלת היא משופרת בצורה דרמטית בהשוואה למראה הפנים לפני התהליך.

הרמה ומתיחה

הטיפולים כיום כוללים הרמה של עור הפנים, שנהיה נפול עם השנים. הרמת עור הפנים מספקת לפנים מראה טבעי וצעיר. התהליך עצמו של מתיחות פנים כולל הסרת עודפי שומן מתחת לעור הפנים, כמו גם הסרת עודפי עור. מפרידים למעשה את עור הפנים מהשרירים ומייצבים אותם. בסיום תופרים את החתכים ומקבעים חזרה.

מתי

חשוב לדעת שככל שלא דוחים את הטיפול – כך משיגים תוצאה טובה יותר. יש יתרון לכך שמבצעים את מתיחת הפנים כאשר העור עוד לא נפל בצורה חדה, וכאשר הוא עדיין אלסטי. ולכן, אם את מרגישה כי את זקוקה לשיפור המראה הכולל של עור הפנים, להרמת העור שהחל ליפול מעט ולהדגשת קו הלסת אל תחכי, אלא פני עוד היום לקבלת ייעוץ ואבחון.

היתרונות רבים

מתיחות פנים משיגות גם שיפור במראה העור, הרמה שלו, טיפול ברפיון שרירים ובסנטר כפול, טיפול בקמטים עמוקים שהופיעו ליד זווית הפה כמו גם קמטים מתחת לעפעפיים התחתונים.

אסתטיקה – ניתן לבצע גם מתיחות צוואר, וכאשר מתיחות פנים משולבות עם מתיחות צוואר הרי שמתקבלת תוצאה מיטבית ומשופרת מאוד. הטיפול תורם להשגת מראה צעיר ומשופר, שיפור אסתטיקה כללית של נראות הפנים ועוד. כמובן שניתן גם לתמוך עם טיפולים נקודתיים של הזרקות בוטוקס או חומצה היאלרונית וחומרי מילוי נוספים.

כחלק מהתהליך איש מקצוע יספק ייעוץ ואבחון, ימדוד את הפנים ויבנה תוכנית טיפול מותאמת עבורך. לא לכל אחד מתאים כל טיפול ולא כל אחת זקוקה לכל טיפול – ולכן חשוב מאוד לבצע אבחון מקצועי על ידי איש מקצוע.

הוסף תגובה