מתכננים טיול משפחתי בירושלים? הנה כל המידע אודות מלון בוטיק או מלונות בירושלים

ירושלים הייתה ותישאר לב ליבה של ישראל, רבים וטובים אוהבים את הביקור בירושלים אבל לא מפספסים את השהייה המושלמת בבתי המלון הטובים ביותר. אז מה קודם למה ואיזה מלונות בירושלים תעדיפו? אם לאחרונה ביקרתם בצפון ושהיתם באחד מאותם מלונות בצפון בוטיק בצפון עכשיו הגיע תורו של מלון בוטיק ירושלים.

זקוקים לעזרה? במאמר הבא נדבר בעיקר על מלונות בירושלים או מלון בוטיק בירושלים שיהפוך כל ביקור לחוויה.

איך בוחרים מלון בירושלים?

מלונות בירושלים מאפשרים אין ספור אפשרויות לאירוח, אבל על הדרך צריך לחשוב מה אתם צריכים באמת? האם תרצו מלון בוטיק בירושלים שמשקיף לנוף מדהים? אם הנוף והאווירה חשובים לכם יש כמה וכמה המלצות כמו מלונות בירושלים כמו מלון חאן אין כרם, מלון נואל ועוד.

רוצים להיות קרובים לכותל ואפילו לשוק מחנה יהודה? אלו הן רק חלק מההצעות שיאפשרו לכם לבלות במרכז העיר ירושלים ולגעת בכל ההנאות בזמן קצר בלבד.

איפה מוצאים מלון עם ארוחות מושקעות?

יש אין ספור רעיונות ללינה ואירוח במסגרת מלונות בירושלים, לצורך העניין, גם כאן מלון החאן יכול לאפשר לכם ארוחות מדהימות ואם אתם מאוהבי ארוחות הבוקר זו בהחלט הזדמנות להכיר לכם גם מלון בוטיק בירושלים מרשת המלונות של אטלס מלון בצלאל.

איזה מיקומים הם הכי נהדרים לבחירת מלונות בירושלים?

ירושלים פנים רבות לה וכך גם השכונות הנחשקות ביותר לטיולים והן שכונות באזור מערב ירושלים וכן מיקומים כמו מזרח ירושלים – אזור הנחשב נחשק ביותר בקרב מטיילים מהארץ וגם מהעולם.

כמה עולה לשהות באחד מאותם מלונות בירושלים?

בגדול המחירים מתחילים משבע מאות ₪ ללילה וזה משתייך אל מלונות בירושלים שלושה כוכבים. לעומת זאת אם תרצו להשקיע קצת יותר מלונות ארבעה כוכבים יעלו מן הסתם קצת יותר אבל לא בהפרש משמעותי.

רוצים ללכת על משהו גרנדיוזי יותר? כאן אם תבחרו להשקיע במלונות בתל אביב של 5 כוכבים יידרש מכם לשלם כ1300 ₪ ואף יותר. תלוי כמובן במיקום, בגודל החדר וסוגו.

הוסף תגובה