מתכננים לצאת להפלגה ביאכטה, סירת מפרש או קטמרן לבד? למי מיועדת סירת הקטמרן?

מתכננים לצאת להפלגה ביאכטה, סירת מפרש או קטמרן לבד? למי מיועדת סירת הקטמרן?

הפלגה על סירת מפרש, יאכטה או סירת קטמרן לאורך חופי הים התיכון, בכינרת או במפרץ אילת היא אחד מסוגי הספורט הימי אשר מתאים לאנשים אשר מחפשים ליהנות משקט ושלווה, וכן גם לאלו המחפשים את האדרנלין שיש בתחרויות השייט השונות מסביב לגלובוס.

כיום, תחום השייט בארץ ובכל העולם כל הזמן מתפתח. משפחות ורבים מחובבי השייט נהנים ממגוון אפשרויות של הפלגה בים הכחול והפתוח. החל מיאכטות גדולות ומאובזרות, סירות מפרש וכלה בקטמרן. נציין כי קטמרן היא סירת מפרש קטנה יחסית הניתנת להרכבה ופירוק על ידי אדם אחד ללא כל כלי עבודה ולכן רבים אוהבים ומעדיפים אותו. כמו כן, סירת הקטמרן מתאים לעד חמישה אנשים. יתרון גדול ובולט שלו הוא היכולת המהירה לפתח מהירות וכן הוא קל מאוד לתפעול. כאמור, אנשים רבים העוסקים בספורט ימי מהנה מצאו בסירת המפרש את הפתרון המושלם לכך. ולכן ההפלגה במגוון סירות המפרש וכלי השייט השונים הקיימים הפכה לאחד מהתחביבים הכיפיים המועדפים כיום אצל אנשים ומשפחות רבות. ההפלגה בסירת מפרש מאפשרת לכם לעזוב את היבשה ולצאת לים הפתוח לבד או עם משפחה וחברים, לנקות את הראש וליהנות מכל רגע של שלווה ואוויר צלול.

נציין את היתרון הבולט של סירת הקטמרן כי היא סירה אמיתית בגודל מלא, שניתן לקחת אותה על גגון הרכב שלכם בקלות, בדיוק כמו גלשן רוח, לכל מקום בארץ, לים התיכון, אילת והכינרת, וכן ניתן להרכיב אותה מהר ובקלות וללא צורך בשימוש כלי עבודה. סירת מפרש קלה מאד להשטה, יציבה מאד, בטוחה, ומהירה כמו הרוח. מפרשית המאפשרת לכם ליהנות מחוויה כל כך כיפית ומפנקת עד כי תהפוך אתכם לשייטים של ממש. כמו כן, שייטים מתחילים ובני נוער רבים מעדיפים להתחיל את השייט בסירת הקטמרן מכיוון שהיא לא דורשת כל ידע מוקדם בכדי לתפעל אותה, היא עמידה ומגיבה היטב ומהר לפעולות של השייטים המתחילים ולכן היא מועדפת על שייטים מתחילים הרוצים לשוט ולצבור ניסיון.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה