מתכננים שיט של סירת קטמרן, סירת מפרש או מפרשית?

מתכננים שיט של סירת קטמרן, סירת מפרש או מפרשית?

התחילו לתכנן את השייט שלכם רק לאחר שתקראו את הטיפים שכתבנו במיוחד בעבורכם, המשיטים הצעירים של סירת קטמרן, סירת מפרש או מפרשית

הצעד הראשון והמקדים הינו הבטיחות.

הבטיחות היא מעל הכל ולכן, מצא את המיקום של חליפות הצלה שעל גבי המפרשית שלך

וודא שיש לך מספיק עבור כל אחד על הסיפון. בדוק את תאריכי התפוגה של מטפים ואבוקות, בדוק את ערכת העזרה הראשונה, בדוק את רדיו ה- VHF והשגר ואחזר את העוגן כדי לוודא שהכל עובד בצורה חלקה. בעיקרון, בדוק שוב הכל. סה"כ פעמים של בדיקה.

הישארו גמישים בסירת המפרש
אם אתם מוצאים בעיה גדולה בסירה או שחברכם המנוסה לא יכול להגיע בסוף השבוע הזה, היו מוכנים לקבוע מועד אחר ליום אחר במקום להסתכן בכך שתפגע בעצמכם או באחרים. אם מזג האוויר לא משתף פעולה, נראה שהיעד שלך עמוס או שהמשפחה שלך צריכה יותר משכנע, נסה לעבור לתוכנית אחרת. תמיד יש עוד זמן לעקוב אחר המסלול המקורי שלך אז הירגע ותיהנה מכל טיול על המים כי אתה כבר לפני כל אחד אחר שאין להם אפילו סירה.

יעדי חופשת קיץ משפחתיים מובילים לשייט עם סירת קטמרן, סירת מפרש או מפרשית

הקיץ הגיע וזה הזמן של השנה שבו לילדים יש חופש בבית הספר וההורים מוכנים להפסקה במזג אוויר חם ומגניב. אם יש לכם רישיון לשיט על גבי סירות קטמרן, סירת מפרש או מפרשית למשפחה שלכם יהיה קיץ מהסרטים. תוכלו להפליג עם המפרשית על חופי הים התיכון ואף להגיע מחוץ לגבולות הטריטוריאלים שלה.

יש לנו מגוון סירות מפרש בהתאמה מושלמת לכל דורש והעדפה

סירות מפרש שונות מסוגים אחרים של סירות בכך שהן מונעות בחלקן או במלואן ברוח; הן משתמשות במפרשים כדי להפוך את אנרגיית הרוח לכוח שמניע את הסירה במים. המונח סירת מפרש מכסה מגוון רחב של אומנות שייט, כל אחת עם המאפיינים והסגנונות שלה.

חדשות bn

הוסף תגובה